tejwarius Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Jag har velat se en bild när CJ verkligen åker bräda, men det har inte kommit nån. Anting är det så att Rockstar väljer att vänta med att bekräfta ryktet som florerar eller så är det helt enkelt ett intetsägande rykte. Vad tror ni? Postskriptum: Jag vet att det redan finns en topic om det här, så kommentera inte det. Jag valde att skapa den här för att den första spårade ur, dessutom ville jag ha lite mer uppmärksamhet med en ny. Redigerad 7 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 E skeptisk, men hoppas på det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 E skeptisk, men hoppas på det bästa Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Samma här. jag hoppas at det kommer för eran skull men för mig spelar det inte nån roll för att jag skulle ändå inte åka bräda när man kan åka fyrhjuling,cykel,motorcykel,nya bilar osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jah hoppas verkligen att det kommer men bara det ser snyggt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Bräda i GTA? Nåja... Varför inte... Snart kanske spelet byter namn till Grant Theft Board ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Eller HTHB (Hijack Tony hawks board) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts