VickeX Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Hej. nu har jag klart ut Gta vc men vad kan man göra efter det mer en att cruisa (Med PJC 600 ) och leta hidden package och köra mini updrag (not storyline missions) ? Hit med dom bara Förslagen asså (Dåligt skämt men jag kunde inte hålla mig) Redigerad 7 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 eeeh ja... man har inte klarat av VC fören du har hittat alla HP o klarat av alla sidouppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Kanske inte 100% men. Jag menar alla storline missions så att det kommer credits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Men hur jävla seg är du egentligen? Det är fel jävla del av forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 OK då BYE BYE "FORUMET ÄR STÄNGT FÖR FLER KOMENTARER" Stängdes kl 17:14 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 LOL!!! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts