Nerheden Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 jag kan inte legga in nya bilar... när ja ska ersätta dom så står det att filen e förstpr fö att kunna ersätta bilen!!! PLEASE HELP ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Tryck "Delete" istället för "Replace". Sen trycker du på Ctrl + A, och lägger till nya filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Tryck "Delete" istället för "Replace". Sen trycker du på Ctrl + A, och lägger till nya filer! tack så mykke! ska se fall det funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 haha det går inte!! det står: DIR file error! it might be in use..exting... jag gör säker fel om jag gör så förklara för mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) haha det går inte!! det står: DIR file error! it might be in use..exting... jag gör säker fel om jag gör så förklara för mig!! Ta bort skrivskyddet... det gör du genom att gå in där du installerade spelet, högerklicka på mappen "Grand Theft Auto Vice City", och sedan bocka ur "Skrivskydd". Btw, du ska trycka på "Utför ändringar på mappar, undermappar och filer". Redigerad 7 oktober, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Ta bort skrivskyddet... det gör du genom att gå in där du installerade spelet, högerklicka på mappen "Grand Theft Auto Vice City", och sedan bocka ur "Skrivskydd". Btw, du ska trycka på "Utför ändringar på mappar, undermappar och filer". tack så mykke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts