Jump to content

Åka kollektiv trafik?

Recommended Posts

Man bör väl kunna åka alla kollektiv fordon som finns? vore ju lite konstigt annars. Antagligen kommer man väl kunna ta sig fram till lokchaufförn t.ex och sedan ta över tåget,detta kunde man ju faktiskt göra i GTA I väl?

Ja men det kan vara så att man bara kan gå rakt in där lokchaufförn sitter också. Ja det kunde man göra i GTA1 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså åka som passagerare ? hur vet du det ?  :P

Ja det har jag läst på de flesta GTA-sidor. Det står i alla fall att det finns charterflyg mellan städerna och att om man tar dom sparar man mkt restid. gå in och kolla på www.gtasanandreas.net för där har dom den mest ingående faktan om just detta.

EDIT: Eller så var det kanske ww.gtagaming.com :teehee:

Redigerad av DistortionSleep
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det har jag läst på de flesta GTA-sidor. Det står i alla fall att det finns charterflyg mellan städerna och att om man tar dom sparar man mkt restid. gå in och kolla på www.gtasanandreas.net för där har dom den mest ingående faktan om just detta.

EDIT: Eller så var det kanske ww.gtagaming.com :teehee:

man vill ju åka kring på en fyrhjuling på landet ju man tar inte flyget!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eyyy jag sa skräddarsydd, det betyder att i Carls heli finns det sådant som Calleponken vill ha i sin helikopter han köpt för 2 miljoner amerikansk-jugoslaviska dollar

EDIT: den måste ju inte vara så stor heller, jacuzzin, den kan ju vara så man nätt och jämnt kan sitta i som en skööön bubblande,gosig varmvatten-fåtölj

Redigerad av samminen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor