Everest Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) För det första jag tipsade på skoj eftersom den här topicen inte är SÅ seriös... För det andra så är nog ryggstöds saken GANSKA smart kanske inte världens smartase men ändå jag menar om man har bra reflexer märker man ju nästan så fort man nuddar.. eller hur? This post has been edited by Everest on Oct 9 2004, 13:25 Redigerad 9 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Men för helvete, är ni helt bakom flötet? Han SKÄMTADE era aptomater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Tror du på fullt allvar att någon skulle sätta spikar i ryggstödet? Ever heard bout' the w0rd Ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 iden fungerar iof gtalover du driver mest med oss va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Nu blev jag röd i ansiktet.. :"> Manlig mens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Va? Vadå skall jag sätta spikar i ryggen det gör väl ont som fan ??? En gång stack jag mig på en synål under syslöjden och det gjorde jätte ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Va? Vadå skall jag sätta spikar i ryggen det gör väl ont som fan ??? En gång stack jag mig på en synål under syslöjden och det gjorde jätte ont! så du går till skolan! vilken lättnad, du gör något annat än att sitta vid datorn hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Klart man gör annat också 3-5 i månaden går man allt till skolan man vill ju inte få dåliga betyg eller hamna efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Klart man gör annat också 3-5 i månaden går man allt till skolan man vill ju inte få dåliga betyg eller hamna efter. så det gör man inte om man är där 3-5 dagar varje månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 jag orkar max, max 2 h. Inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Inte för att jag brukar sitta vid min rostiga plåtburk som jag har god lust att använda som en gammherk. men... i alla fall så håller Kaffet mig pigg, annars kan du testa med att tugga på plektrum (vet inte varför men får mig pigg iaf löl). Eller så kan du även som jag brukar göra spara ut till lite skägg ev. skäggfjun och varje gång du börja nicka till så drar du i skägget så det gör ont lol (He he he lite sjuka tips från en sjuk snubbe?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Sitt i ett ljust rum, ha skithög musik på, drick 3 kannor te, eller skaffa ett liv. Bestäm själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Spara öronvaxet och ät när du börjar bli trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) Spara öronvaxet och ät när du börjar bli trött Hehe lol. Man måste vara störd i huvet om man sitter och spelar data i 2 dar. Redigerad 11 oktober, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 ska no starta en "om du blir trött när du lirar, gå å lägg dig kompis"-tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Hehe lol. Man måste vara störd i huvet om man sitter och spelar datta i 2 dar. Då finns det nog väldigt många störda människor i världen... Om du med datta menar dator iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts