Jump to content

Hålla sig uppe länge?

gtalover87
 Share

Recommended Posts

Haha, gtalover you've got some serious problems.

indeed, gtalover, jolt är inte knark och om man har suttit uppe vid datorn i två dagar ska man kanske fundera på att sova och sedan kanske skaffa sig lite kompisar...

det finns folk som har dött efter två dagars konstant spelande.

Redigerad av Sirius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

en korean dog efter 86 timmar framför en dator, spelandes internetpoker, själv brukar jag ha LAN 1 eller 2 gånger i månaden, blir väll typ 24 timmar i sträck iblan då, annars d mesta jag spelat är 36 timmar i sträck, när Warcraft III: TfT kom ut, somnade när jag skulle skita å vakna 6 timmar senare, hade väll vatt upper 8 timmar innan jag började spela det dock (innan jag fick det (w00t))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag har kompisar tex dom man kan hämta upp när man klarat 100% av VC, ni vet dom där 3 livakterna dom är fan trevliga.

Samt jag hade en polare som hette Lance men han svek mig för en anann det var lite synd, jaja nu blir det GTA ett tag.

VI hörs! :)

jag hoppas för din skull att allt detta bara är ett skämt (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart man har kompisar, känner en rolig kille som jag träffade när jag spelade Starcraft(han som berättade om denna sight).

Vi brukar skicka länkar till varandra och så. haha den här var rolig www.ugglypeople.com lite läskigt men när man tittat lite så vänjer man sig, faktiskt, man gör det :D

lol (?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du vill bli frisk sök en doktor. Om du vill vara vaken (var nära att skriva naken men då ska du klä av dig) sätt dig på spikar eller sätt spikar i ryggstödet och när du lutar dig tillbaka så fattar du nog själv...

Öh, är du dum i huvudet eller?

Det är nog om man följer ditt "tips" som man får uppsöka en doktor. Eller om man tipsar om det... Sök hjälp för fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor