Jump to content

Hålla sig uppe länge?

gtalover87
 Share

Recommended Posts

^MeTaNoLiC^> 4dygn är bra mycket bra. Men det är absolut inte oslagbart det skall du veta. Jag skall börja planera inför att slå det rekordet.. 5-6dar borde inta vara några problem så länge man lirar GTA.. man får varva med dom gamla också, kan inte bara köra VC nu, nu måste jag köra allt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

^MeTaNoLiC^> 4dygn är bra mycket bra. Men det är absolut inte oslagbart det skall du veta. Jag skall börja planera inför att slå det rekordet.. 5-6dar borde inta vara några problem så länge man lirar GTA.. man får varva med dom gamla också, kan inte bara köra VC nu, nu måste jag köra allt!!!

heregud skulle inte palla vara vaken i 5-6dar. mitt rekord e nog 1 och 1/2 dygn

Varför vill du vara vaken så länge? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^MeTaNoLiC^> 4dygn är bra mycket bra. Men det är absolut inte oslagbart det skall du veta. Jag skall börja planera inför att slå det rekordet.. 5-6dar borde inta vara några problem så länge man lirar GTA.. man får varva med dom gamla också, kan inte bara köra VC nu, nu måste jag köra allt!!!

Så du ska sitta och lira GTA-spel i 6 dygn? Hur dum får man bli? För att inte tala om hur långtråkigt det skulle bli...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är narkotikaklassat ja.. beror väl på hur länge man e vaken.. tar du en ny dos med 8 timmars mellanrum eller nått så kan du vara vaken tills kroppen säger ifrån o lägger ner.. 1-3 veckor... går inte att äta en gnutta mat under tiden... förlorar lätt 2-3kg vikt/dygn.. då kan du tänka dig att det sliter hårt (w00t) men denna metod tycker jag inte att du ska se som ett alternativ.. amfetamin suger verkligen.. håll dig du till kaffe o cola...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor