gtalover87 Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 ^MeTaNoLiC^> 4dygn är bra mycket bra. Men det är absolut inte oslagbart det skall du veta. Jag skall börja planera inför att slå det rekordet.. 5-6dar borde inta vara några problem så länge man lirar GTA.. man får varva med dom gamla också, kan inte bara köra VC nu, nu måste jag köra allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Alltså 40timmar är inte så svårt som det låter inte när man har roligt hela tiden, tex GTA. Vad är era personrekord i att vara uppe länge? Jag vill nämligen försöka slå GTAsajten rekordet... nån som vet??? Hjälp... Kan du inte bara beté dig normalt för en gångs skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Mitt rekord i att vara uppe är typ 2 dygn.. GTAlover: 40 timmar??? 2 dygn = 48 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 2 dygn = 48 timmar Ja? Vaddå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det låter som inte fattar hur han gör medan du själv gjort det. Lät roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Asså ja menade att de va länge att sitta å "spela" 40 timmar! Inte samma sak. Redigerad 7 oktober, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 öööh typ 3 dagar och nötte diablo2, fast det var länge sen nu är jag säkert dubbelt så proffsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag spelar lite dibbe än men det känns tråkigt nu och det 1.10 nu så allt är annorlunda. Spelet var bäst på gamla goda tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 ^MeTaNoLiC^> 4dygn är bra mycket bra. Men det är absolut inte oslagbart det skall du veta. Jag skall börja planera inför att slå det rekordet.. 5-6dar borde inta vara några problem så länge man lirar GTA.. man får varva med dom gamla också, kan inte bara köra VC nu, nu måste jag köra allt!!! heregud skulle inte palla vara vaken i 5-6dar. mitt rekord e nog 1 och 1/2 dygn Varför vill du vara vaken så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Själv klarar jag knappt av att sitte uppe en hel eftermiddag utan att sova. Det är ju bara onödigt... GTA-älskaren född 87. Var det nyligen du började lira GTA VC? För efter att ha lirat det ett tag, så lessnar man iallafall efter ett par timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 sitta uppe i flera dagar? för att spela dator? 2 timmar är skitmycket för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Drick red bull annars kan du ju vara lite olaglig och ta amfetamin-det håller dig vaken jättelänge!! fast det är ju inget att rekomendera förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 ^MeTaNoLiC^> 4dygn är bra mycket bra. Men det är absolut inte oslagbart det skall du veta. Jag skall börja planera inför att slå det rekordet.. 5-6dar borde inta vara några problem så länge man lirar GTA.. man får varva med dom gamla också, kan inte bara köra VC nu, nu måste jag köra allt!!! Så du ska sitta och lira GTA-spel i 6 dygn? Hur dum får man bli? För att inte tala om hur långtråkigt det skulle bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 skribb Dum? Jag är inte dum, jag gillar verkligen GTA och om man lessnar kan man ju bara byta till ett annat GTA en det man spelar ju! Det var någon som skrev om "Amfetamin".. Det är väl ändå knark-klassat? Men hur länge e man vaken då>? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 det är narkotikaklassat ja.. beror väl på hur länge man e vaken.. tar du en ny dos med 8 timmars mellanrum eller nått så kan du vara vaken tills kroppen säger ifrån o lägger ner.. 1-3 veckor... går inte att äta en gnutta mat under tiden... förlorar lätt 2-3kg vikt/dygn.. då kan du tänka dig att det sliter hårt men denna metod tycker jag inte att du ska se som ett alternativ.. amfetamin suger verkligen.. håll dig du till kaffe o cola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Sov inte på 3 dar en gång Var typ halvdöd på dagarna Redigerad 7 oktober, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Hehe, jag kan vara uppe hur länge som helst. Felet är bara att det är skola imorrn. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 jag är alltid uppe hur länge som helst.. ofrivilligt.. jävla sömnproblem .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Det finns nåt som heter sömnpiller, apotek, läkare, vårdcentraler. Så, nu har ni inga ursäkter längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 de är fan inte bra att vara vaken så länge.. (6 dygn) är de inte några som har dött av att ha varit uppe så länge`? *försöka minnas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts