gtalover87 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Alltså jag har några frågor, det är inte som förr när jag kunde vara uppe länge och spela, nu för tiden blir jag trött efter 40-45timmar . Finns det nåt man kan ta? Kaffe har jag hört skall vara bra men jag vet inte, det smakar så beskt och jag blir lätt dålig i magen . Snus är det bra? Har hört att man skall bli pigg och grejer av det. Men det är väl svårt att få tag på om man bara är 17... eller??? Det är väl inte farligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 testa kaffe+socker och mjölk, då är det inte lika beskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Alltså jag har några frågor, det är inte som förr när jag kunde vara uppe länge och spela, nu för tiden blir jag trött efter 40-45timmar . Finns det nåt man kan ta? Kaffe har jag hört skall vara bra men jag vet inte, det smakar så beskt och jag blir lätt dålig i magen . Snus är det bra? Har hört att man skall bli pigg och grejer av det. Men det är väl svårt att få tag på om man bara är 17... eller??? Det är väl inte farligt ? Snus är väl bra, och om det är farligt, det finns ingen forskning som visar att man får cancer i munhålan av snus. Så det är ju bara att snusa på, men köp inte general iaf om du inte har snusat förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Alltså jag har några frågor, det är inte som förr när jag kunde vara uppe länge och spela, nu för tiden blir jag trött efter 40-45timmar . Finns det nåt man kan ta? Kaffe har jag hört skall vara bra men jag vet inte, det smakar så beskt och jag blir lätt dålig i magen . Snus är det bra? Har hört att man skall bli pigg och grejer av det. Men det är väl svårt att få tag på om man bara är 17... eller??? Det är väl inte farligt ? Om du har varit uppe i nästan 2 dagar och spelat kan ett tips vara att sova istället. Kroppen mår inte bra av att vara uppe för länge. Så mitt tips är att sova istället några timmar. Edit# Tobak överhuvudtaget är inget jag skulle rekomendera till någon. Jag är själv både rökare och snusare sen 9 år tillbaka, och det är ganska svårt att sluta. Speciellt snuset är en svår last att lägga av med när man väl har blivit beroende. Redigerad 7 oktober, 2004 av SteelWolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Cola, Kaffe, Vatten, Koffeintabletter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 du och dina konstiga trådar Som SteelWolf säger, gå och lägg dig när du blir trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Nej alltså det dära jolt cola tänker jag inte testa. Har hört att det är starkt som fan , och eftersom (som jag sa i nån annat inlägg) så har jag känslig mage som fan, och lixom orka sitta på toan i 3-4timmar när man igentligen skulle kunna spela GTA Förresten är inte jolt ungefär som droger??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Alltså jag har några frågor, det är inte som förr när jag kunde vara uppe länge och spela, nu för tiden blir jag trött efter 40-45timmar . Finns det nåt man kan ta? Kaffe har jag hört skall vara bra men jag vet inte, det smakar så beskt och jag blir lätt dålig i magen . Snus är det bra? Har hört att man skall bli pigg och grejer av det. Men det är väl svårt att få tag på om man bara är 17... eller??? Det är väl inte farligt ? ta lite tjack när du blir trött.. så klarar du en 10 timmar till.. sen är det bara att ta mer.. forsätt så så kan du spela i en vecka eller nått.. men denna metod är knappast att rekomendera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Nej alltså det dära jolt cola tänker jag inte testa. Har hört att det är starkt som fan , och eftersom (som jag sa i nån annat inlägg) så har jag känslig mage som fan, och lixom orka sitta på toan i 3-4timmar när man igentligen skulle kunna spela GTA Förresten är inte jolt ungefär som droger??? Näe, de é typ som vanlig cola. Bara att de innhåller lika mkt koffein som en kopp kaffe. Smakar typ som pepsi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Haha, gtalover you've got some serious problems. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 drick kaffe...skit gott och skit bra för dem som vill va vaken länge...dricker ja ganska ofta men inte för att va vaken utan för att de är så himla gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Menar du att du sitter 40 timmar vid datorn i sträck? Och jag som trodde jag hadde problem med för mycket sittande vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Menar du att du sitter 40 timmar vid datorn i sträck? Och jag som trodde jag hadde problem med för mycket sittande vid datorn jävalr 40timmar. Datorn måste oxå vila Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Hahaha! LOL på GTAlover! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Alltså 40timmar är inte så svårt som det låter inte när man har roligt hela tiden, tex GTA. Vad är era personrekord i att vara uppe länge? Jag vill nämligen försöka slå GTAsajten rekordet... nån som vet? Redigerad 7 oktober, 2004 av gtalover87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Vad är era personrekord i att vara uppe länge? 4 dygn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) har aldrig räknat, 7 timmar kanske, efter middagen (typ klockan 8) till klockan 3 på natten är väl mitt rekord i sträck... Edit: jaså, vara uppe länge, trodde du menade sitta vid datorn i sträck nu vart det ju lite kul, vaken i 7 timmar som mest Redigerad 7 oktober, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Mitt bästa är typ 2½ dygn men sov typ 2 dar också efter och såg ut så här ... Redigerad 7 oktober, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Mitt rekord i att vara uppe är typ 2 dygn.. GTAlover: 40 timmar??? Du måste vara en riktig j*kla "GtaLover" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts