Jump to content

Hålla sig uppe länge?

gtalover87
 Share

Recommended Posts

Alltså jag har några frågor, det är inte som förr när jag kunde vara uppe länge och spela, nu för tiden blir jag trött efter 40-45timmar ;) .

Finns det nåt man kan ta? Kaffe har jag hört skall vara bra men jag vet inte, det smakar så beskt och jag blir lätt dålig i magen ;) .

Snus är det bra? Har hört att man skall bli pigg och grejer av det. Men det är väl svårt att få tag på om man bara är 17... eller??? Det är väl inte farligt ;) ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså jag har några frågor, det är inte som förr när jag kunde vara uppe länge och spela, nu för tiden blir jag trött efter 40-45timmar ;) .

Finns det nåt man kan ta? Kaffe har jag hört skall vara bra men jag vet inte, det smakar så beskt och jag blir lätt dålig i magen ;) .

Snus är det bra? Har hört att man skall bli pigg och grejer av det. Men det är väl svårt att få tag på om man bara är 17... eller??? Det är väl inte farligt ;) ?

Snus är väl bra, och om det är farligt, det finns ingen forskning som visar att man får cancer i munhålan av snus. Så det är ju bara att snusa på, men köp inte general iaf om du inte har snusat förut :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag har några frågor, det är inte som förr när jag kunde vara uppe länge och spela, nu för tiden blir jag trött efter 40-45timmar  ;) .

Finns det nåt man kan ta? Kaffe har jag hört skall vara bra men jag vet inte, det smakar så beskt och jag blir lätt dålig i magen  ;) .

Snus är det bra? Har hört att man skall bli pigg och grejer av det. Men det är väl svårt att få tag på om man bara är 17... eller??? Det är väl inte farligt  ;) ?

Om du har varit uppe i nästan 2 dagar och spelat kan ett tips vara att sova istället. Kroppen mår inte bra av att vara uppe för länge. Så mitt tips är att sova istället några timmar.

Edit# Tobak överhuvudtaget är inget jag skulle rekomendera till någon. Jag är själv både rökare och snusare sen 9 år tillbaka, och det är ganska svårt att sluta. Speciellt snuset är en svår last att lägga av med när man väl har blivit beroende.

Redigerad av SteelWolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o Nej alltså det dära jolt cola tänker jag inte testa. Har hört att det är starkt som fan :rolleyes: , och eftersom (som jag sa i nån annat inlägg) så har jag känslig mage som fan, och lixom orka sitta på toan i 3-4timmar när man igentligen skulle kunna spela GTA :wub:

Förresten är inte jolt ungefär som droger??? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det nåt man kan ta? Kaffe har jag hört skall vara bra men jag vet inte, det smakar så beskt och jag blir lätt dålig i magen :wub: .

Snus är det bra? Har hört att man skall bli pigg och grejer av det. Men det är väl svårt att få tag på om man bara är 17... eller??? Det är väl inte farligt :rolleyes: ?

ta lite tjack när du blir trött.. så klarar du en 10 timmar till.. sen är det bara att ta mer.. forsätt så så kan du spela i en vecka eller nått.. men denna metod är knappast att rekomendera..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o Nej alltså det dära jolt cola tänker jag inte testa. Har hört att det är starkt som fan :rolleyes: , och eftersom (som jag sa i nån annat inlägg) så har jag känslig mage som fan, och lixom orka sitta på toan i 3-4timmar när man igentligen skulle kunna spela GTA :wub:

Förresten är inte jolt ungefär som droger??? ;)

Näe, de é typ som vanlig cola. Bara att de innhåller lika mkt koffein som en kopp kaffe. Smakar typ som pepsi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har aldrig räknat, 7 timmar kanske, efter middagen (typ klockan 8) till klockan 3 på natten är väl mitt rekord i sträck...

Edit: jaså, vara uppe länge, trodde du menade sitta vid datorn i sträck ;)

nu vart det ju lite kul, vaken i 7 timmar som mest :rolleyes:

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor