Jump to content

Längtan...

Share

Recommended Posts

Har tänkt på San Andreas dag ut och dag in sedan typ i somras, men nu har jag den känslan att det bara kommer bli världens bästa spel. Men jag kommer förmodligen inte att köpa det förrän jag kommer hem från Spanien i mitten av november. Dels pga att det kommer att gå åt pengar du och jag behöver alla slantar jag kan få, och dels pga att jag inte har någon som helst nytta av ett spel som ligger på hemmaplan och samlar damm medans jag ligger och sörplar Cola vid en pool på solkusten. (w00t)

Så därför känner jag inte en överdriven längtan efter spelet längre, vilket jag är rätt tacksam för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killar...det här är ju perverst?

Om den enda ni tänker på är ett datorspel så vet jag inte vad det är med er. Får känslan att "gtalover87" är en fake kille, för annars har han verkligen problem.

Själv tänker jag på brudar och så vidare men det här är ju... (w00t)

kan du inte uppskatta dem små sakerna här i livet så har du ingenting här att göra :)

BTW: ja detta är persverst, men det är det värt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killar...det här är ju perverst?

Om den enda ni tänker på är ett datorspel så vet jag inte vad det är med er. Får känslan att "gtalover87" är en fake kille, för annars har han verkligen problem.

Själv tänker jag på brudar och så vidare men det här är ju... (w00t)

Själv tänker jag på att ha brudar vid mig när jag spelar GTA SA :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bara hålla med som någon nämde längre upp, det blir bira och gta hela natten.

Budweiser, nachochips och gta. OJ OJ

Offtopic

Ditt namn, Krap Nek, det kommer från filmen Ken Park, right? Det är ju nästan en barnporrfilm. Jag fattar inte hur Larry Clark, som gjorde sköna rullar som Bully och Kids, valde att producera dyngan Ken Park, en riktig skitfilm.

Redigerad av tejwarius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor