Jump to content

Längtan...

Share

Recommended Posts

Lyckades precis frysa mitt gymkort en månad eftersom jag var undernärd och hade utslitna händer.

Men snart kommer dagen, och då blir det grejer.. då kommer jag endå inte gå till gymmet :D

Nästa vecka ska jag fixa ledigt från skolan två veckor så jag kan lira helhjärtat..

;););)

Redigerad av gtalover87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt Maxx_86 håller med dig till 100% ;)

Men själv skall jag inte ta nån öl eller alkoholhaltig dryck då jag väldigt lätt blir påverkad och inte spelar lika bra ;)

En gång efter jag tagit 2-3 herjunga cider så slutade det med att min karaktär bara stod och kollade in i väggen till slut kom snuten det var inte så roligt.

BTW har alla sett den sjukt bra filmen den är verkligen ball!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Assså jag har så svårt å sova, det ända jag tänker på är gta sa.... jag har till och med svårt att koncentrera mig i skolan..vad ska jag göra??? är det nån som vet hur jag ska kunna tänka på något annat... är det någon som har samma problem? :rolleyes:

Grattis!

Du upplever nu de känslorna jag har haft i ungefär 2 månader. Och innan dess tänkte man bara en gång om dagen på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Assså jag har så svårt å sova, det ända jag tänker på är gta sa.... jag har till och med svårt att koncentrera mig i skolan..vad ska jag göra??? är det nån som vet hur jag ska kunna tänka på något annat... är det någon som har samma problem? :rolleyes:

det är precis samma med mig, jag tänker på det varenda dag och natt... fast det var värre för en månad sen, då tänkte jag på det varenda sekund... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror vi alla känner nånting och det SKA vi göra killar! :rolleyes:

imorgon är det bara 22 dagar kvar, det kommer bli tufft! Men tro mig; TILLSAMMANS kommer vi klara de, bara vi peppar varann om dagarna här på forumet så kommer det kännas bättre!

Det blir lättare om vi längtar och väntar tillsammans, kom igen nu killar ;)

Grand Theft Auto San Andreas finns inte bara i våra huvuden, det finns i våra hjärtan också!

KÄMPA PÅ ALLA GTA LOVERS, TILLSAMMANS ÄR VI STARKA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror vi alla känner nånting och det SKA vi göra killar! :rolleyes:

imorgon är det bara 22 dagar kvar, det kommer bli tufft! Men tro mig; TILLSAMMANS kommer vi klara de, bara vi peppar varann om dagarna här på forumet så kommer det kännas bättre!

Det blir lättare om vi längtar och väntar tillsammans, kom igen nu killar ;)

Grand Theft Auto San Andreas finns inte bara i våra huvuden, det finns i våra hjärtan också!

KÄMPA PÅ ALLA GTA LOVERS, TILLSAMMANS ÄR VI STARKA!

Vad är nästa steg - gruppterapi?

------------------------

Det är ett spel - lite underhållning i ens jobbiga vardag.

jag tror att dom flesta här har lite väl höga förväntningar om detta spel. Visst, det kommer bli euforiskt, underbart, perfekt och andra fina, positiva ord men shit - ingen revolution.

Men jag känner igen mig i det första inlägget....litegrann!

Höhö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag Längtar efter det som in i FAN!

Jag har suttit här på denna coola sajten sen i januari eller när det var och då kändes det som det var ÅR kvar men nu e det 3 veckor kvar och det är ingenting. Det e klart man är galen som fan då som Okka sa att höga förväntningar bla bla bla jag har hisspigt höga förväntningar om det. Och jag SVÄR!!!!! att det kommer bli bättre än vad jag förväntar mig. :)

R* har ju säkert dom bästa sakerna kvar som dom inte har berättat än eller?

Liksom jag hade höga förväntningar om VC med men det blev bättre en vad jag hade förväntat mig. R* KAN INTE! göra ett dåligt GTA spel. så GTA SA kommer äga!

Nog om det. (w00t)

Ett tips om längtan:

alla vet ju att tiden går fortare när man inte längtar efter något.

Och man längtar ABSOLUT inte lika mycket till GTA SA om man inte besöker GTASAJTEN för det e där man börjar längta mer och tänka på GTA SA!

Så nu ni som längtar så J*vla mycket ska inte besöka GTASAJTEN så mycket.....

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor