gtalover87 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Assså jag har så svårt å sova, det ända jag tänker på är gta sa.... jag har till och med svårt att koncentrera mig i skolan..vad ska jag göra??? är det nån som vet hur jag ska kunna tänka på något annat... är det någon som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 I can feel you son... Det är bara att bita i, haha. Ta det lite lugnt, trankilo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag håller med dig till 100%. Jag har haft 2 prov denna veckan och när jag har tränat till dom så har jag bara tänkt på GTA SA. När jag går och lägger mig tänker jag bara på den känslan man har när man cyklar ifrån det dära gäng terratoriet eller vad det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Lyckades precis frysa mitt gymkort en månad eftersom jag var undernärd och hade utslitna händer. Men snart kommer dagen, och då blir det grejer.. då kommer jag endå inte gå till gymmet Nästa vecka ska jag fixa ledigt från skolan två veckor så jag kan lira helhjärtat.. Redigerad 7 oktober, 2004 av gtalover87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Håller med! F*n va gott det ska bli att bara sätta sig i soffan, ta en kall öl och bara spela hela natten den 29:e... å hela veckan efter det! Tänker ständigt på hur det kommer bli! bara jag och Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Exakt Maxx_86 håller med dig till 100% Men själv skall jag inte ta nån öl eller alkoholhaltig dryck då jag väldigt lätt blir påverkad och inte spelar lika bra En gång efter jag tagit 2-3 herjunga cider så slutade det med att min karaktär bara stod och kollade in i väggen till slut kom snuten det var inte så roligt. BTW har alla sett den sjukt bra filmen den är verkligen ball!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Håller med , man kan inte tänka på något annat GTA SA stör alla mina andra tankar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Håller med men att ta ledigt från skolan skulle jag aldrig få för farsan :'( men jag får lira så fort jag kommer hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 haha, same feelings here paaaaal.....ja kan iofs sova o så men ja har ganske svårt o koncentrera mig...skulle inte kunna ta ledit från skolan för ja skulöle inte få o sen skulle ja ha,mna fett efter.....men man kan jö få sej själv avstängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Assså jag har så svårt å sova, det ända jag tänker på är gta sa.... jag har till och med svårt att koncentrera mig i skolan..vad ska jag göra??? är det nån som vet hur jag ska kunna tänka på något annat... är det någon som har samma problem? Grattis! Du upplever nu de känslorna jag har haft i ungefär 2 månader. Och innan dess tänkte man bara en gång om dagen på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Seriöst? Tänker ni bara på GTA hela dagarna eller? Isåfall borde ni koncentrera er lite mer på andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Brukar rensa tankarna på jobbet med GTA:SA funderigar.... (när tillfälle ges) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 brukar täka på det när jag sitter på bussen hem från skolan oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Assså jag har så svårt å sova, det ända jag tänker på är gta sa.... jag har till och med svårt att koncentrera mig i skolan..vad ska jag göra??? är det nån som vet hur jag ska kunna tänka på något annat... är det någon som har samma problem? det är precis samma med mig, jag tänker på det varenda dag och natt... fast det var värre för en månad sen, då tänkte jag på det varenda sekund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag tror vi alla känner nånting och det SKA vi göra killar! imorgon är det bara 22 dagar kvar, det kommer bli tufft! Men tro mig; TILLSAMMANS kommer vi klara de, bara vi peppar varann om dagarna här på forumet så kommer det kännas bättre! Det blir lättare om vi längtar och väntar tillsammans, kom igen nu killar Grand Theft Auto San Andreas finns inte bara i våra huvuden, det finns i våra hjärtan också! KÄMPA PÅ ALLA GTA LOVERS, TILLSAMMANS ÄR VI STARKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Ni är ju fan helt sjuka.... Sök upp en psykiatriker är ni snälla, för ert eget bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 En i min klass tänker bara på GTA SA och sickar lappar om GTA. Hjälp !!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag tror vi alla känner nånting och det SKA vi göra killar! imorgon är det bara 22 dagar kvar, det kommer bli tufft! Men tro mig; TILLSAMMANS kommer vi klara de, bara vi peppar varann om dagarna här på forumet så kommer det kännas bättre! Det blir lättare om vi längtar och väntar tillsammans, kom igen nu killar Grand Theft Auto San Andreas finns inte bara i våra huvuden, det finns i våra hjärtan också! KÄMPA PÅ ALLA GTA LOVERS, TILLSAMMANS ÄR VI STARKA! Vad är nästa steg - gruppterapi? ------------------------ Det är ett spel - lite underhållning i ens jobbiga vardag. jag tror att dom flesta här har lite väl höga förväntningar om detta spel. Visst, det kommer bli euforiskt, underbart, perfekt och andra fina, positiva ord men shit - ingen revolution. Men jag känner igen mig i det första inlägget....litegrann! Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Jag Längtar efter det som in i FAN! Jag har suttit här på denna coola sajten sen i januari eller när det var och då kändes det som det var ÅR kvar men nu e det 3 veckor kvar och det är ingenting. Det e klart man är galen som fan då som Okka sa att höga förväntningar bla bla bla jag har hisspigt höga förväntningar om det. Och jag SVÄR!!!!! att det kommer bli bättre än vad jag förväntar mig. R* har ju säkert dom bästa sakerna kvar som dom inte har berättat än eller? Liksom jag hade höga förväntningar om VC med men det blev bättre en vad jag hade förväntat mig. R* KAN INTE! göra ett dåligt GTA spel. så GTA SA kommer äga! Nog om det. Ett tips om längtan: alla vet ju att tiden går fortare när man inte längtar efter något. Och man längtar ABSOLUT inte lika mycket till GTA SA om man inte besöker GTASAJTEN för det e där man börjar längta mer och tänka på GTA SA! Så nu ni som längtar så J*vla mycket ska inte besöka GTASAJTEN så mycket..... Redigerad 7 oktober, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Killar...det här är ju perverst? Om den enda ni tänker på är ett datorspel så vet jag inte vad det är med er. Får känslan att "gtalover87" är en fake kille, för annars har han verkligen problem. Själv tänker jag på brudar och så vidare men det här är ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts