don_salvatore87 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Om ni kollar på kartan som jag infogade i denna topic, leta upp punkt A (dammen) och leta sedan upp punkt B (udden). Avståndet ser litet ut på kartan men om ni kollar på den infogade bilen på dammen så ser ni att den lilla biten i själva verket är en jäkla lång bit! http://www.miamiviced.com/tnz/bilder/samap24.jpg Redigerad 6 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 grymt bra att du observerar detta o massaa annat men snart finns jöö kartstorlek pt 84305785473....ta gärna allt i en enda topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Om ni kollar på kartan som jag infogade i denna topic, leta upp punkt A (dammen) och leta sedan upp punkt B (udden). Avståndet ser litet ut på kartan men om ni kollar på den infogade bilen på dammen så ser ni att den lilla biten i själva verket är en jäkla lång bit! http://www.miamiviced.com/tnz/bilder/samap24.jpg Shit, jag visste att du skulle lägga upp detta exempel! Bra gjort, tänkte faktiskt göra det själv fast jag orkar inte sånt...hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Bra, sen ska man notera att vägen över dammen är fyrfilig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Intressant iaktagelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts