CpTrucken Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Hejsan.. nån snäll grymm kille/tjej här som skulle villja göra en Ford Sierra Cosworth till mig.. jag frågar bara för att jag kan inte göra nånting själv en sån som jag visar där på bilden.. fast ni skulle kunna sätta på sport paket, vinge m,m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Mja, när jag var mindre ville jag också att folk skulle göra olika bilar till nfs4. Men till slut så tröttnar man ju på att leta bilar man vill ha så då gör man helt enkelt egna. Enklaste sättet att få bilen man vill ha. Så försök att lära dig att göra bilar. Det är lättare än vad man tror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Denna är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Ja, eftersom min dator är formaterad och defragmenterad så kan väl ja gö en sierra kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Med min blueprint eller. Snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Kanske inte kan gö nått. håller på med en funnycar nu. efter den kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts