Lindström Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Ja hur installerar man neon på sin bil ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Du ber snällt när du färgar den . Skämt åsido du laddar ner modden vet itne var ifrån men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Läs readme'n som hänger med ? gaah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jag tror att både han och jag vill veta var man kan tanka det också. Jag vill iaf veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det är inte så lätt när readme´n står på Tyska . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Jajaja, jag sökte lite o hittade var man kunde tanka. I readmen står det så här: 1.download vicetxd then open it and load up the Grand theft auto vice city\models\particle.txd 2.then find shad_car. right click on it. then replace the texture with blue after that replace the alpha with my alpha. 3. your done!! now go have have sum fun. Föresten, lägger inte den där in neon för alla bilar i spelet? Redigerad 7 oktober, 2004 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jo de är tyvärr så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Fasen också, Ville bara ha på en bil . Ser ju helt mobbat ut om man kommer med en buss med neon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts