emil_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 kan någon säga hur man får freerideextremme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Varva spelet(story-uppdragen), så får du lira Freeride Extreme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Varva spelet(story-uppdragen), så får du lira Freeride Extreme. det fick inte jag!!? (inte vad jag kommer ihåg..) btw. håller du inte med om att sista bossen e mega svår och jättejobbig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 det fick inte jag!!? (inte vad jag kommer ihåg..) btw. håller du inte med om att sista bossen e mega svår och jättejobbig? Jo, sista uppdraget i kyrkan(katedralen?) är väldigt svårt enligt min mening, jag kör själv med tekniken att avancera lugnt och säkert och ta upp vapnet killarna man dödat bärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 tack för hjälpen grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Jag tycker att de s.k "bossarna" var lätta... eller, inte lätt-lätta, jag fick aldrig något utbrott iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det sista uppdraget är i ett galleri. Anyway, jag fick inte heller freeride extreme när jag varvat spelet. Man måste klara alla uppdrag hos mekanikern också, men det har jag också gjort :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det sista uppdraget är i ett galleri. Anyway, jag fick inte heller freeride extreme när jag varvat spelet. Man måste klara alla uppdrag hos mekanikern också, men det har jag också gjort :'( Spelade du på PC? Eller FE kanske finns på konsol med, I dunno' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Spelade du på PC? Eller FE kanske finns på konsol med, I dunno' japp, spelade på konsol. Men FE bör ju finnas på både PC och konsol? Verkar ju helt sjukt annars. Dock har jag alla extrabilar man kan få... men det finns ju fett mycket småuppdrag i freeride E, har jag läst på någon hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 JAG HAR VARVAT SPELET NU MEN DET FUNKAR INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det jag vet är att det är annorlunda om man har konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Just det... när jag läste här för 2-3 månader sen sa Arvid har jag för mig att FE inte finns på konsol, utan bara på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Uselt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jävla skit Alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts