gtalover87 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Tjaba alla lovers av GTA ! Har lite tankar jag skulle vilja kolla upp... Vad händer med er när ni inte lirat GTA på länge (tex VC)??? Själv fick jag ont som fan i händerna ungefär som kramp ni vet, eller förresten var det nog mera som små stickningar ungefär som när man har händerna i iskalltvatten. Detta inträffar efter ungefär 3dagar, jag kan även få hosta och svårt att sova, men det får jag inte förän efter jätte lång tid, kanske 1vecka. Men känslan efter man inte lirat på 2-3dagar och sen kör ett maraton på kanske 12timmar är underbar . Jaja grabbar skriv era känslor och symtom så ses vi ute i GTA livet! Redigerad 6 oktober, 2004 av gtalover87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 låter som du inte borde spela tvspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Om du får kramp av att inte spela VC så är du bra konstig Har inte spelat VC på någon månad nu, känner ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 inget, och det borde det heller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Känner ingenting... gtalover87, du borde nog ta en sväng till BUP eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Vi är inte så extrema som du är, gtalover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Känner lättnad och förundran om vad det är jag egentligen sysslat med hela dagarna. Men jag lirar inte GTA nå mer, så oerhört less på det...kommer dock lira det nya ganska mycket, och förhoppningsvis håller det länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 inget händer. har inte spelat vc på flera år typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 haha du har kanske fått musarm gtalover...? Inte för att det händer sånt som händer dig när man har fått musarm, men nått liknande i alla fall.... Jag känner i ala fall inte något sånt sug efter det när man inte har spelat det på ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Tjaba alla lovers av GTA ! Har lite tankar jag skulle vilja kolla upp... Vad händer med er när ni inte lirat GTA på länge (tex VC)??? Själv fick jag ont som fan i händerna ungefär som kramp ni vet, eller förresten var det nog mera som små stickningar ungefär som när man har händerna i iskalltvatten. Detta inträffar efter ungefär 3dagar, jag kan även få hosta och svårt att sova, men det får jag inte förän efter jätte lång tid, kanske 1vecka. Men känslan efter man inte lirat på 2-3dagar och sen kör ett maraton på kanske 12timmar är underbar . Jaja grabbar skriv era känslor och symtom så ses vi ute i GTA livet! Skriv lite mera seriöst kanske!? Du får knappast kramp av att inte spela gta PS. Hur gammal är du? typ 17?nene.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Gå till ungdomsmottagningen och kolla upp vilken sjukdom du lider av. ps. Alla här gillar inte VC... Redigerad 6 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Gå till ungdomsmottagningen och kolla upp vilken sjukdom du lider av. ps. Alla här gillar inte VC... Alla normala här gillar VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Alla normala här gillar VC... nej, varför då? finns ju andra skäl för att regga sig på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Jag får aldrig något fast jag inte änns är på datorn på en vecka.. Ändå sitter jag bara på datorn men klarar mig fin fint utan den.. Jag skulle hellre längta mer till photoshop än till spel Har aldrig hört talas om att man får kramp eller nå om man inte lirar något på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Vadå överdriva..... Man får fan inte ont var tredje da för att man inte spelar vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Vadå överdriva..... Man får fan inte ont var tredje da för att man inte spelar vc är du gtalover eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts