HOWHOW Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 ska ha det till datorn även fast man måste vänta typ ett halvår tycker det bättre att skjuta på datorn, det är så jäcla jobbigt på ps2 nej det är ju tvärtom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Orka bråka da alla tycker vad dom själv vill.tycker självklart ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Pc var först, och det är skönast och det är bäst, snyggare grafik, man slipper hörra syskonen klagga om att dom vill kolla på tv (vi har dock 5tv appareter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azmodan Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 hade ett ps2 o spelade GTA 3 på, sen sålde jag det för att ha råd med en dator, hade ett väldigt data behov just då men nu har jag precis inhandlat ett ps2 igen o väntar med spänning på det kommande SA o ska självklart spela det på ps2, mkt bättre spelkänsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 hade ett ps2 o spelade GTA 3 på, sen sålde jag det för att ha råd med en dator, hade ett väldigt data behov just då men nu har jag precis inhandlat ett ps2 igen o väntar med spänning på det kommande SA o ska självklart spela det på ps2, mkt bättre spelkänsla... Definitift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Ps2 så klart så jävla äckligt att styra på PC , plus att det kommer ca 6 månader före till Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Ps2 så klart så jävla äckligt att styra på PC , plus att det kommer ca 6 månader före till Ps2 -------------------- GTA:sa kommer ut dagen efter min födelsedag !!!!! 22 Oktober den dagen kommer man minnas håller med PS: borde inte su fixa din signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts