Jump to content

Datorn eller Ps2?

n1ss3
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Självklart PS2, spelet är från början skapat för PS2 och gör sig bäst på den plattformen, pcversionen är bara en kass konvertering med lite extra ögongodis. Och som någon sa innan, inget går upp mot att slappa i en skön soffa/fåtölj med kontrollen i knät... (w00t)

Redigerad av Sylt-Tomten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Widescreen suger och det är suddigare bild på TV-apparater.

19 tum duger också finfint.

Hmm...

Så du säger ärligt att du hellre sitter hemma framför en datorskärm, hellre än i en biosalong längst bak och lirar GTA:SA på bildduken?

Iofs kanske du bara menade en widescreen-TV, men du sa ju att 19 tum duger? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

till ps2 såklart känslan av att sitta med en dualschock i handen å spela är oövervinnerlig.. okej om grafiken på PC är bättre , d är ändå ps2 som d ska spelas på..

finns ingensomhelst känsla i ett tangentbord..

men ps3 an kommer ju om ett tag då kan ni stoppa upp era datorer i arslet.!!! (w00t)

pz

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

till ps2 såklart känslan av att sitta med en dualschock i handen å spela är oövervinnerlig.. okej om grafiken på PC är bättre , d är ändå ps2 som d ska spelas på..

finns ingensomhelst känsla i ett tangentbord..

men ps3 an kommer ju om ett tag då kan ni stoppa upp era datorer i arslet.!!! (w00t)

pz

Nej, jag älskar min dator :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm...

Så du säger ärligt att du hellre sitter hemma framför en datorskärm, hellre än i en biosalong längst bak och lirar GTA:SA på bildduken?

Iofs kanske du bara menade en widescreen-TV, men du sa ju att 19 tum duger? (w00t)

Ok ok, att lira på bio är en helt annan sak. Syftade naturligtvis på 32-tummare osv. En anledning är ju också att allt blir så brett då :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med moddar, patchar och egna uppdrag kanske kommer till PS2 när hårddisken nu kommer? :lol:

Vem vet..?

Så kan du det både på PC och PS2.. va föredrar du då?

Plus att Aim Bot kan man ju stänga av.. :P

Har oxå lirat GTAIII på min polares PC.. och det rent ut sagt sög.. inte för att jävlas med nån som föredrar PC, men så va det iaf för mig..

Och du som sa att det tar ca 2 min att lära sig kontrollerna till PS2.. vadå 2 min?

Typ alla spel har samma styrning så det sitter redan i från börjarn.. högst 20 sek :D

Alla spel har inte alls samma kontroller :lol:, och dessutom menade jag inte kontrollerna till ps2 utan kontrollerna till GTA, å dem tar inte 20 sekunder å lära sig.. om inte någon har suttit å sagt kontrollerna till dig :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor