Jump to content

Datorn eller Ps2?

n1ss3
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jävla dumt tyckt i första posten skribb.

man har väll rätt att tycka vilken maskin man vill spela på, men så som du skriver det är det ju som att alla skall spela på pc för att du tycker det är så mycket bättre och för att du just är bäst också. eller vafan du nu har för tanke.

jag kör helst på ps2 men har inte mycket imot att ta en sväng på dator.

grafiken är ju mycket bättre och så.. men själv finner jag en viss kännsla i att köra på konsoll.

va det gäller att gta är skapt för pc, jadejadejade..

vad hände med gta känslan från första spelet? då man va uppifrån?! det försvann visst i VC! så oj! tyst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som tycker att kontrollen är bättre på PC, jag förstår er inte. Det är ju den sämsta möjliga man kan tänka sig.

Med tangentbordets digitala knappar blir det bara ryckigt. Främst syftar jag på när man kör ett fordon, och speciellt när man flyger helikopter.

Håller med!

Går ju inte att köra normalt då!

Plus att till konsoll kan man slappa i soffan/sängen.. svårt om man ska göra det och lira på PC.. ^_^

Redigerad av Ethereals
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med!

Går ju inte att köra normalt då!

Plus att till konsoll kan man slappa i soffan/sängen.. svårt om man ska göra det och lira på PC.. ^_^

Precis vad jag tycker, mycket skönare kontroll och jag märker inte mycket skillnad på grafiken bara att bilarna glänser lite mer men det är inte mycket.

Men alla tycker olika så............ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis vad jag tycker, mycket skönare kontroll och jag märker inte mycket skillnad på grafiken bara att bilarna glänser lite mer men det är inte mycket.

Men alla tycker olika så............ ^_^

Lite mer glans på bilarna höger ju inte spelkänslan spec mkt.. och av det jag har sett så tycker jag det glänser lagom mkt på bilarna redan nu.. mer och det blir nästan för mkt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart till PC! Vem fan vill köra med auto sikte! Jävla lock on fusk ju... man ska sikta med sin egna talang, inte låta PlayStationet göra det åt en!

Förresten! Här har ni som inte gillar tangentbordet och musen!

smartjoy-plus_266131_0.jpg

Redigerad av SnowstormGta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gta till PC är helt klart bäst!!!

Har aldrig spelan nått Gta spel på Ps2... eller ps1 för den delen... men man får la ta å lära sig...

För, fan heller att jag väntar ½ år bara för att få spela det på dator!

En sak som skulle va ball skulle vara om dom gjorde så att man kunde koppla in tangentbord och mus till ps2:an och använda det i stället för kontroll.. kunde nog slått mycket bra ^_^;)

man kan i alla fall koppla in mus och tagenbord via usb porten har testat... kunde spela några skjut spel det var coolt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor