skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Det kan man... frågan är om man kan använda Classic Controls eller vad det heter, det som gör att man kan styra med musen. http://www.lik-sang.com/info.php?category=2&products_id=5439 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 eeh han har väl knappast sagt något han kan blir reportad för? syftar förmodligen på "ERA JÄVLA IDIOTER.", men vet inte om jag tycker det e tillräckligt för att reporta nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 syftar förmodligen på "ERA JÄVLA IDIOTER.", men vet inte om jag tycker det e tillräckligt för att reporta nån... tycker jag verkligen inte, i så fall skulle jag väl ha en sådär 461 varningar eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 tycker jag verkligen inte, i så fall skulle jag väl ha en sådär 461 varningar eller nåt Säker på att du inte har det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Säker på att du inte har det då? tror jag har 4/5 varningar eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 eeh han har väl knappast sagt något han kan blir reportad för? han bröt mot §1.3 om man ska va petig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 det var väl lite "over reaction" av dig skribb att skriva det du skrev, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jävla dumt tyckt i första posten skribb. man har väll rätt att tycka vilken maskin man vill spela på, men så som du skriver det är det ju som att alla skall spela på pc för att du tycker det är så mycket bättre och för att du just är bäst också. eller vafan du nu har för tanke. jag kör helst på ps2 men har inte mycket imot att ta en sväng på dator. grafiken är ju mycket bättre och så.. men själv finner jag en viss kännsla i att köra på konsoll. va det gäller att gta är skapt för pc, jadejadejade.. vad hände med gta känslan från första spelet? då man va uppifrån?! det försvann visst i VC! så oj! tyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Ni som tycker att kontrollen är bättre på PC, jag förstår er inte. Det är ju den sämsta möjliga man kan tänka sig. Med tangentbordets digitala knappar blir det bara ryckigt. Främst syftar jag på när man kör ett fordon, och speciellt när man flyger helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Ni som tycker att kontrollen är bättre på PC, jag förstår er inte. Det är ju den sämsta möjliga man kan tänka sig. Med tangentbordets digitala knappar blir det bara ryckigt. Främst syftar jag på när man kör ett fordon, och speciellt när man flyger helikopter. Håller med! Går ju inte att köra normalt då! Plus att till konsoll kan man slappa i soffan/sängen.. svårt om man ska göra det och lira på PC.. Redigerad 6 oktober, 2004 av Ethereals Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Får se hur det blir med dem nya ps2:orna. Annars tar jag väl och tankar till ps2 och sen till pc för att modda =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Håller med! Går ju inte att köra normalt då! Plus att till konsoll kan man slappa i soffan/sängen.. svårt om man ska göra det och lira på PC.. Precis vad jag tycker, mycket skönare kontroll och jag märker inte mycket skillnad på grafiken bara att bilarna glänser lite mer men det är inte mycket. Men alla tycker olika så............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Precis vad jag tycker, mycket skönare kontroll och jag märker inte mycket skillnad på grafiken bara att bilarna glänser lite mer men det är inte mycket. Men alla tycker olika så............ Lite mer glans på bilarna höger ju inte spelkänslan spec mkt.. och av det jag har sett så tycker jag det glänser lagom mkt på bilarna redan nu.. mer och det blir nästan för mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Äsch... Ni får allt ta och tåla lite skämt då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 PC, helt klart. Jag har aldrig spelat något GTA-spel på PS eller PS2 men jag är ganska säker på att frihetskänslan skulle försämras enormt om jag inte hade musen att sikta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Går rätt lätt att med kontrol också.. Finns ju en massa shot 'em up spel som bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 De flesta som säger PC tror jag aldrig kört på Ps2 en längre tid. Jag hade GTA III till datorn men köpte Ps2 till VC... känslan med kontroll är konstig ibörjan men faan vad mycket bättre det blir när man är van Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 KLART PS2. Till PC tycker jag det är sämmre grafik och fler buggar konstigt nog men sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Klart till PC! Vem fan vill köra med auto sikte! Jävla lock on fusk ju... man ska sikta med sin egna talang, inte låta PlayStationet göra det åt en! Förresten! Här har ni som inte gillar tangentbordet och musen! Redigerad 6 oktober, 2004 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Gta till PC är helt klart bäst!!! Har aldrig spelan nått Gta spel på Ps2... eller ps1 för den delen... men man får la ta å lära sig... För, fan heller att jag väntar ½ år bara för att få spela det på dator! En sak som skulle va ball skulle vara om dom gjorde så att man kunde koppla in tangentbord och mus till ps2:an och använda det i stället för kontroll.. kunde nog slått mycket bra man kan i alla fall koppla in mus och tagenbord via usb porten har testat... kunde spela några skjut spel det var coolt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts