n1ss3 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Vad ska man köpa spelet till ? Datorn eller Ps2? själv tycker jag ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Vad ska man köpa spelet till ? Datorn eller Ps2? själv tycker jag ps2 Då går vi efter samma linje mannen! Självklart så köper man det till PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 PS2 såklart det är aldrig lika roligt på datorn som på PS2 desutom är det lång tid tills det kommer till PC. Själv tänker ja ladda ner det när det kommer till PC skulle inte köpa det när ja redan har det till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 it´s the right style man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 PS2 såklart det är aldrig lika roligt på datorn som på PS2 desutom är det lång tid tills det kommer till PC. Själv tänker ja ladda ner det när det kommer till PC skulle inte köpa det när ja redan har det till PS2. WOW! grabben, akta tungan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Jag kommer köpa det till PS2, precis som jag har gjort med både Gta 3 och Vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 precizly som jag gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Nej, man ska ha det till PC. Det enda som inte talar för PC är den långa väntetiden. Men sånt får man ta. PC = bättre grafik. Men det är ändå inte det som avgör. För min del så är det kontrollen. Det går ju inte att spela med en handkontroll. Förstör ju hela känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Nej, man ska ha det till PC. Det enda som inte talar för PC är den långa väntetiden. Men sånt får man ta. PC = bättre grafik. Men det är ändå inte det som avgör. För min del så är det kontrollen. Det går ju inte att spela med en handkontroll. Förstör ju hela känslan. det är kontrollen som skapar känslan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 ERA JÄVLA IDIOTER. Fatta att det ÄR PC som gäller, oavsett vad ni TYCKER! GTA var från början skapat till Pc och skall alltid spelas på Pc. Handkontroller förstör känslan, detta är inget jävla plattformspel, det är ett TPS, Third Person Shooter. Sådana skall spelas på PC så sluta säg att PS2 är "den rätta känslan" och "det enda rätta!"!#!"#)¤loelleetomgomgom1111!" Fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 ERA JÄVLA IDIOTER. Fatta att det ÄR PC som gäller, oavsett vad ni TYCKER! GTA var från början skapat till Pc och skall alltid spelas på Pc. Handkontroller förstör känslan, detta är inget jävla plattformspel, det är ett TPS, Third Person Shooter. Sådana skall spelas på PC så sluta säg att PS2 är "den rätta känslan" och "det enda rätta!"!#!"#)¤loelleetomgomgom1111!" Fatta Håller med dig, men man vill ju ha spelet lite tidigare så därför säger jag Ps2...men jag ska skaffa det till PC när det kommer ut, självfallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 ERA JÄVLA IDIOTER. Fatta att det ÄR PC som gäller, oavsett vad ni TYCKER! GTA var från början skapat till Pc och skall alltid spelas på Pc. Handkontroller förstör känslan, detta är inget jävla plattformspel, det är ett TPS, Third Person Shooter. Sådana skall spelas på PC så sluta säg att PS2 är "den rätta känslan" och "det enda rätta!"!#!"#)¤loelleetomgomgom1111!" Fatta Håller med till 100%!! bara sonys idiotkontrakt som förstör allting från att vara mycket bättre tänk om SA var skapat för PC från början, hur jävla ännu mer bättre hade det inte varit då? inga kantiga gubbar inte megasmå texturer som gör att allt ser suddigt ut, GTA var skapat till pc och ska skapas till pc döda till sony! död till sony! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Ska ha det på PC för det är inte värt att köpa ett ps2 bara för ett enda spel. Mycket sämre känsla med kontrollen än med tangentbord/mus. För övrigt säger jag som skribb: !#!"#)¤loelleetomgomgom1111!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Skiter i vad ni säger, tycker det e skönast o köra gta på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Skiter i vad ni säger, tycker det e skönast o köra gta på ps2 Tack AgamemnoN för att du håller med mig. föresten Skribb: *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Coolt, typ första gången jag blivit rapporterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Coolt, typ första gången jag blivit rapporterad grattis, ser framemot min första gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Gta till PC är helt klart bäst!!! Har aldrig spelan nått Gta spel på Ps2... eller ps1 för den delen... men man får la ta å lära sig... För, fan heller att jag väntar ½ år bara för att få spela det på dator! En sak som skulle va ball skulle vara om dom gjorde så att man kunde koppla in tangentbord och mus till ps2:an och använda det i stället för kontroll.. kunde nog slått mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Tack AgamemnoN för att du håller med mig. föresten Skribb: *REPORTED* eeh han har väl knappast sagt något han kan blir reportad för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts