Jump to content

Datorn eller Ps2?

n1ss3
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, man ska ha det till PC. Det enda som inte talar för PC är den långa väntetiden. Men sånt får man ta. -_-

PC = bättre grafik. Men det är ändå inte det som avgör. För min del så är det kontrollen. Det går ju inte att spela med en handkontroll. ^_^ Förstör ju hela känslan. :ph34r:

det är kontrollen som skapar känslan! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ERA JÄVLA IDIOTER. Fatta att det ÄR PC som gäller, oavsett vad ni TYCKER!

GTA var från början skapat till Pc och skall alltid spelas på Pc. Handkontroller förstör känslan, detta är inget jävla plattformspel, det är ett TPS, Third Person Shooter. Sådana skall spelas på PC så sluta säg att PS2 är "den rätta känslan" och "det enda rätta!"!#!"#)¤loelleetomgomgom1111!"

Fatta ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA var från början skapat till Pc och skall alltid spelas på Pc. Handkontroller förstör känslan, detta är inget jävla plattformspel, det är ett TPS, Third Person Shooter. Sådana skall spelas på PC så sluta säg att PS2 är "den rätta känslan" och "det enda rätta!"!#!"#)¤loelleetomgomgom1111!"

Fatta ^_^

Håller med dig, men man vill ju ha spelet lite tidigare så därför säger jag Ps2...men jag ska skaffa det till PC när det kommer ut, självfallet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fatta ^_^

Håller med till 100%!!

bara sonys idiotkontrakt som förstör allting från att vara mycket bättre

tänk om SA var skapat för PC från början, hur jävla ännu mer bättre hade det inte varit då? inga kantiga gubbar inte megasmå texturer som gör att allt ser suddigt ut, GTA var skapat till pc och ska skapas till pc

döda till sony! död till sony!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gta till PC är helt klart bäst!!!

Har aldrig spelan nått Gta spel på Ps2... eller ps1 för den delen... men man får la ta å lära sig...

För, fan heller att jag väntar ½ år bara för att få spela det på dator!

En sak som skulle va ball skulle vara om dom gjorde så att man kunde koppla in tangentbord och mus till ps2:an och använda det i stället för kontroll.. kunde nog slått mycket bra ^_^;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor