kariya Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Tycker dom är extremt bra Är inte riktigt säker på att alla vet vad Joddla med Siv är för något band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Varför skrev du inget om dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Varför skrev du inget om dem då? hmm här är lite om dom Joddla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Haha vad är det för ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Inte för att jag vill skryta men jag jag spelar i samma fotbollslag som gitarristen och så hade jag dragspelaren som lärare på högstadiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Inte för att jag vill skryta men jag jag spelar i samma fotbollslag som gitarristen och så hade jag dragspelaren som lärare på högstadiet Skulle inte vilja kalla det skryt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Inte för att jag vill skryta men jag jag spelar i samma fotbollslag som gitarristen och så hade jag dragspelaren som lärare på högstadiet tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Secksay man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Om ni frågar mig så låter Joddla Med Siv som ett barnband i stil med Moraträsk eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Om ni frågar mig så låter Joddla Med Siv som ett barnband i stil med Moraträsk eller nåt! Exakt! Så satans dåliga. Jag har iofs bara hört låten Tony Tuggar Tuggumi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Låten Tony Tuggar Tuggumi. GAAH! Påminn mig inte! Min kompis sjunger den jämt i skolan bara för att jävlas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Om ni frågar mig så låter Joddla Med Siv som ett barnband i stil med Moraträsk eller nåt! Kärringen och myran.. De va en gång en käring som fått klåda i sin röv Hon hade vatt å sketet i skogen å fått torka sig med ett löv Men va kärringen inte på lövet såg va att där låg en myra och sov Som vaknade upp med ett jättevrål med näsan i kärringens rövahål Gå gamla käring å ta me din feta röv Kom aldrig mer till skogen min å torka dig me ett löv Hela mitt liv ä förstört de kan du tro För nu hade han inget eget bo så han bodde i käringens rövato ja och lite till orkar inte skriva mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 TalliBalliToraban I en stad som kallas äpplet fanns de två höga hus Sen kom de två stora flygplan å gjorde allting till grus Ååå... Taliban... TalliBalliToraban, ä en liten skäggig man flyga flygplan inte kan, bor i Afghanistan Stackars den afghanska kvinnan, kommer hon orka Att alltid bli pryglad av mannen och bära burka Om man har tillgång till dator finns en bombgörarsajt Man spränger bilar på gator me hjälp av sladdar och tejp Ååå... Taliban... Var fan finns al-Qaida? fråga Saida Dom finns nog i en håla i Angola Försök nu alla å glömma allt de hemska som hänt å torabanerna gömma han som planlagt å tänt Ååå... Taliban... Va ska man göra med gangstrar å terrorister Sätt dom me Bush i en låda me Karlssons klister -------------------------------------- Ruva hyllan ner i Myllan Nu när vintern släppt sitt grepp, börjar alla brudar spinna på gym, för å bränna fläsk Snart så börjar en säsong, på stranden som ä viktig för dom, vem ä snyggast vem ä bäst Man måste raka Mulla Omar Man måste vaxa sina pålar Men säg varför ä man alltid så skygg när man ä snygg? Ååå... Ska du sola me bh, ska du aldrig visa hyllan Ååå... de kan inte ja förstå, ruva hyllan ner i myllan Sololja, de gillar ja å smörja in Å string å bantaryoggi Vi ä alltid samma gäng, som samlas ner på beachen varje da, för å spana lök Sen får man noga välja ut en plats där utsikten ä bra, där man ser alla pök Där man kan se från alla sidor Hur dom vänder å dom vrider? Men säg... Efter fyra timmars spaning så gled där in en donna i string, en riktig strandmadam Hon satt sej ner å smorde in sej me olja i sin nya navelring, som blänkte fint där fram Ja blev yr, ja, nästan groggy När hon drack sin bantaryoggi? Men säj... -------------------------------------------- Kärringen och Myran De va en gång en liten käring som fått klåda i sin röv Hon hade vatt å sketet i skogen å fått torka sig med ett löv Men va kärringen inte på lövet såg va att där låg en myra å sov Som vaknade upp me ett jättevrål me näsan i kärringens rövahål Gå gamla käring å ta me din feta röv Kom aldrig mer till skogen min å torka dig me ett löv Hela mitt liv de ä förstört de kan du tro... för nu hade han inget eget bo så han bodde i käringens rövato Myran han stack å han klia å rev i arslet på kärringen hela långa dan Han jobba så svetten lacka å svor: "De här ska då göra ont som själva fan" Kärring sprang å hon böna å skrek: "De hände nåt konstigt när ja sket" Hon fick tag i en spegel å glodde där bak. Å i gösselhålet satt där en sak Ä inte detta höjden utav service säg? Här sitter jag i röven din å kliar dig Så vackert å så fint som blomman i en vas Så sitter ja här i stanken utav kärringas Kärringen gick till doktorn å sa: "Ja har nåt i röven som inte ä bra" Hon berättade allting precis som de va om myran å lövet i skogen en da Bocka dig fram får ja titta å glo för ja vet inte riktigt va ja ska tro Men har han nu inget eget bo får han fanimej bo i ditt rövato Barnband....nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Jag syftade inte på musiken, utan på namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Lyssnar man på dom där , så är man verkligen inte seriös när det gäller musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Lyssnar man på dom där , så är man verkligen inte seriös när det gäller musik säg mig, vad lyssnar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Kaj kaj kaj kaj som e gay gay gay gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 säg mig, vad lyssnar du på? Hiphop , du då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Hiphop , du då ? sån här musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Hiphop , du då ? Jävla sopa! Du kallar hiphop seriös musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts