don_salvatore87 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Honda Accord Aerodeck 1992 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Rolls-Royce Silver Shadow 1967 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 1960's VW van http://www.djhobby.com/catalog/images/MAI31956.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Har ni sett klippet med VWbussen, när han kör i nerförsbacke och när han kör ut på de plana så gungar kofångaren, de blev dåligt förklarat men ni kanske förstår?! Kolla på klippet och håll ögonen på kofångarn. De är iaf en ruskigt läcker detalj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 http://kahuna.sdsu.edu/~hunguy/ME/cars/japcars/NSX-T.jpg Honda NSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag har aldrig tänkt på att bilarna är så otroligt lika sina förlagor... Var det verkligen så i Vice City...? Dessutom hade jag inte hunnit märka hur obeskrivligt grym Don Salvatore är... Du ska ha all respekt för din utläggning om Lincoln Continentalen. När en annan gör historieläxan... All my rep is belong to you! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Fel, denna första är för stor för att vara en Golf och den andra är en Buick. don_salvatore87: Jag fråga dig en fråga (längre upp). det är helt klart en duster.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Duster.jpg och den är inte alls för stor för att vara en golf, den är exakt likadan, förutom (VW)-märket Redigerad 11 oktober, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Undra hur många olika bilar det finns i GTA SA..tror ni det blir fler än i GTA VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 det är helt klart en duster.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Duster.jpg och den är inte alls för stor för att vara en golf, den är exakt likadan, förutom (VW)-märket Öhm, nej. Kolla bilden: Alldeles för stor för en Golf. Det är mer en Polo. Och hur i helvete kan du tro att det är en Duster? Bakpartierna är ju inte ett dugg lika! Enligt mig är det mer en 1971 Buick Skylark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Trodde också det. Men jag fråga Pimpen och han säger att det inte finns nån Ford som liknar den, han påstår att det är en Audi A4. När har jag sagt att det liknar en A4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 taskig grafik på fälgarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 taskig grafik på fälgarna Iallafall bättre än i dom tidigare spelen...jag är då nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 taskig grafik på fälgarna *Bild* Du får tänka på att bilen är skitig plus att fälgarna är vitmålade. Ser inte så vackert ut i verkligheten heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 När har jag sagt att det liknar en A4? Sa fel, menar Audi 100. :"> Och håll med mig om att det inte är en Duster (kolla längre upp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja de definitift bättre än 3'an o vc men "innrefälgen" e ju inte rund, den e ju femkantrig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja de definitift bättre än 3'an o vc men "innrefälgen" e ju inte rund, den e ju femkantrig :'( tror nog det ska vara så mrd tanke på "ekrarna" (eller vad det heter) så dom är ju fem stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 ja de definitift bättre än 3'an o vc men "innrefälgen" e ju inte rund, den e ju femkantrig :'( Va snackar du om? Innerfälgen? Spela roll då, de ska väl vara så om dom gjort de så. Sluta klaga, de blir snyggare än VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sshf Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Öhm, nej. Kolla bilden: Alldeles för stor för en Golf. Det är mer en Polo. Och hur i helvete kan du tro att det är en Duster? Bakpartierna är ju inte ett dugg lika! Enligt mig är det mer en 1971 Buick Skylark. polon e ju mindre än golfen... håller dock med dig om skylarken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Öhm, nej. Kolla bilden: Alldeles för stor för en Golf. Det är mer en Polo. Och hur i helvete kan du tro att det är en Duster? Bakpartierna är ju inte ett dugg lika! Enligt mig är det mer en 1971 Buick Skylark. Polo är MINDRE än en Golf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Förlåt, hadde fel. :"> Men håll med om att det inte är en Duster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts