Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Själv tycker jag att man har lyckats med bilarna i SA. Man har ändrat looken, känslan fysiken, allt (iaf att döma över alla trailers)! Vad tycker ni? Tänkte också att vi kunde spekulera om dom nya bilarna, vilka dom är i verkligheten o.s.v. Detta ser ut som nån Toyota. Tyckte det var Corolla först, men efter änuu en titt så tvekar jag... http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ps2/sf/sf_2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag tycker de ser lite ut som en Ford om man kolla emblemet fram på grillen! Jag hoppas dom har ändra så när man göra en donut och sedan släpper bromsen så spinner bilen och åker sakta iväg (de funkar med PCJ 600 men inte med nån bil). De skulle vara väldigt tufft. Själv tycker jag att bilarna ser MYCKE bättre ut, plus att de kommer finnas mycke fler tuffa typ långtradare ( ) och bärgningsbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Trodde också det. Men jag fråga Pimpen och han säger att det inte finns nån Ford som liknar den, han påstår att det är en Audi A4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Själv tycker jag att man har lyckats med bilarna i SA. Man har ändrat looken, känslan fysiken, allt (iaf att döma över alla trailers)! Vad tycker ni? Tänkte också att vi kunde spekulera om dom nya bilarna, vilka dom är i verkligheten o.s.v. Detta ser ut som nån Toyota. Tyckte det var Corolla först, men efter änuu en titt så tvekar jag... http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ps2/sf/sf_2.jpg Det är en 1991 Lincoln Continental Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 I sånna här trådar håller jag med Don Salvatore, oavsett hur mycket skit han spottar ur sig har han alltid rätt... Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Har vi inte redan haft exakt den här diskussionen om exakt samma bil förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) De är iaf inte Audi A4. Jag är tveksam på att de är en Lincoln heller eftersom den har ett emblem som påminner om Fords. Jag tror de kan vara en äldra Ford Crown Victoria. En sån här (Hittade ingen LITE nyare, men typ en sån) Redigerad 5 oktober, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det är en golfbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 I sånna här trådar håller jag med Don Salvatore, oavsett hur mycket skit han spottar ur sig har han alltid rätt... Höhö. ...mkt bra och lärande skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Har vi inte redan haft exakt den här diskussionen om exakt samma bil förut? Jo tror vi kom framtill att det var en ford... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jo tror vi kom framtill att det var en ford... Ford/Lincoln tillhör samma koncern och deras modeller är nästintill identiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 japp han har rätt dom har samma koncern. finns det nån annan bil som det är bra bild på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Tror iaf det är en Toyota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jag tror lincoln/ford Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jag tror lincoln/ford Jo jag med,tror inte det är en toyota,men det märker vi när spelet kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Jo jag med,tror inte det är en toyota,men det märker vi när spelet kommer! Du är så smart Martin.. Men dom byter ju ändå namn på dom..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Fysiken verkar fortfarande hyfsat sugig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Du är så smart Martin.. Men dom byter ju ändå namn på dom..? jo klart dom byter namn, men tycker ändå den är mer lik en ford/lincoln än en toyota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jo klart dom byter namn, men tycker ändå den är mer lik en ford/lincoln än en toyota. Men du får ju inte nån riktig svar på va det är för nån.. tycker iofs det liknar mer ford än lincoln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Okej! Här har vi då själva objektet som skall identifieras: 1. Kolla på designen, den är amerikansk, det är säkert. 2. 80-tal? 70-tal? Nej, utan tidigt 90-tal (ser ni på formgivningen) kan gissa på 1991-1992 års modell 3. stor baklucka och stor motorhuv = antagligen en bil i lyxklassen eller stora sedaner = bakhjulsdrift 4. Bilen är i samma klass som Chevrolet Caprice ( som finns med i San Andreas ) Okej då vet vi det, i början av 90-talet så fanns det 2 stora bilkoncerner: Ford och GM, då den inte ser ut som någon GM-skapelse så kan jag med god tro säga att det är en Ford-koncernsbil. Okej! I Ford koncernen så huserar följande märken: - Ford - Lincoln - Mercury - Volvo - Jaguar - Aston Martin - etc Iaf så är följande märken intressanta: - Ford - Lincoln - Mercury Okej! De bilar som tillverkades i denna storleksklassen år 1992 var: http://www.nw-autopage.com/lg_pics/1121909.jpg 1992 Mercury Marquis http://www.automobile-riekmann.com/verkauf/ford_crown_victoria_1992_weinrot_l.jpg 1992 Ford Crown Victoria OBS! Ford Crown Victoria och Mercury Marquis är samma bilar fast olika märken! http://www.uscarshop.de/Showrooms/Ford/92TownCar01/92LTCcommitment500.jpg 1992 Lincoln Town Car http://www.nw-autopage.com/lg_pics/1780280.jpg 1992 Lincoln Continental Jag tycker att Lincoln Continental är den sökta bilen! För att om man bara monterar bort kromgrillen längst fram så har vi bilen! Sen vissa har kommit upp med bilen som Audi 100 som är mkt mkt mindre än den sökta bilen: Audi 100 1990 Sen Toyota? Toyota har aldrig tillverkat än sådan stor modell för USA marknaden? Camry var den sörsta år 1992 och det är en medelstor sedan..... Toyota Camry 1992 Men så finns det en bil som alternativt kan vara den sökta: Mazda 929, årsmodell 1992 http://212.112.161.169/ad_pics_new/47/472157_shl_s.jpg Mazda 929 - 1992 Jag har svårt och bestämma mig mellan Mazda 929 och Ford Continental, vad tror ni? Slutsats: Det är en Lincoln Continental 1992 eller en Mazda 929 1992 Redigerad 6 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts