Jump to content

Kartan över LV!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Det som jag tycker är bäst med kartan är att man inte ser riktigt hela delen av den norra delen av las ventura. Där finns alltså lite mer landmark där ;) Kanske inte så mycket mer men ändå. :ph34r:

Jag tror de kan vara LVs flygplats. ^_^ Eftersom jag inte ser att den är utmärkt nånstans, fast kartan kan ju vara en sån där som R* skrev. Aja, vi får väl LV kartan snart ändå. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde några observationer.

1. Ser ut som nåt inhängnat område, förmodligen en militärbas. ^_^

2. Har fyllt i motorvägen, som förmodligen är motsvarighet till Vegas Strip.

3. Dammen vi såg i trailern!

post-31-1096350012.jpg

+ Att jag drog några kustlinjer och vägar. ;)

post-31-1097075004_thumb.jpg

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror de kan vara LVs flygplats. ;) Eftersom jag inte ser att den är utmärkt nånstans, fast kartan kan ju vara en sån där som R* skrev. Aja, vi får väl LV kartan snart ändå. :D

Ja kartan kan ju vara lite missvisande som r* sa. Ja jag tror också flygplatsen ligger där uppe. men sen finns det ju ganska mycket landsmark till vänster också som bara slutar rakt av så där finns nog ännu mer land.. ;) men som sagt så vet vi ju inte hur mycket kartan stämmer så vi kanske inte ska spekulera för mkt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kolla på bilden från trailer då man ser damen, det går ut som en stor udde i bakrunden. Landet alltså.

Och på kartan så ser vi att det går ut en udde just där.

Så kartan och bilden verkar iaf stämma ganska så exakt.

Ok, till saken nu - Jo de ja menar är alltså att kartan som R* säger är fake tror jag inte ett dugg på att den är, bara ett vilseledande svar som nån sa.

Jag säger inte att den stämmer till 100%, men man ser ändå att den stämmer delvis, och ja vet att de e klart dom inte gjort fardigt den heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor