Ceone Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 hmm de skulle var aåker mellan städerna. Då måste städerna och åkrana vara skit stora på de ju för jag trodde avståndet skulle vara större typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 hmm , den kartan kommer säkert att stämma någorlunda överens med den officiella kartan. Längtar tills den kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Det som jag tycker är bäst med kartan är att man inte ser riktigt hela delen av den norra delen av las ventura. Där finns alltså lite mer landmark där Kanske inte så mycket mer men ändå. Jag tror de kan vara LVs flygplats. Eftersom jag inte ser att den är utmärkt nånstans, fast kartan kan ju vara en sån där som R* skrev. Aja, vi får väl LV kartan snart ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Karl gustav VI, Carolus XII rex suenica inte samma sak ??? Vi har aldrig haft en kung som heter Karl Gustav VI?? Desseutom syftar mitt land på Karl XII kung över sverige. Och nej det är inte samma sak har aldrig påstått det heller. //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Gjorde några observationer. 1. Ser ut som nåt inhängnat område, förmodligen en militärbas. 2. Har fyllt i motorvägen, som förmodligen är motsvarighet till Vegas Strip. 3. Dammen vi såg i trailern! + Att jag drog några kustlinjer och vägar. Redigerad 6 oktober, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Jag tror de kan vara LVs flygplats. Eftersom jag inte ser att den är utmärkt nånstans, fast kartan kan ju vara en sån där som R* skrev. Aja, vi får väl LV kartan snart ändå. Ja kartan kan ju vara lite missvisande som r* sa. Ja jag tror också flygplatsen ligger där uppe. men sen finns det ju ganska mycket landsmark till vänster också som bara slutar rakt av så där finns nog ännu mer land.. men som sagt så vet vi ju inte hur mycket kartan stämmer så vi kanske inte ska spekulera för mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Den där "militärbasen" är nog någon sorts version av bas 51. Den ön bakom dammen ser det ut som det är bebyggd på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Den där "militärbasen" är nog någon sorts version av bas 51. Den ön bakom dammen ser det ut som det är bebyggd på. Har också tänkt på det Hoppas det finns rymdgubbar och ett och annat ufo där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Bra gjort Jackelenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Hmm, inte alls... ;) Haha, roligaste jag hört sen lunchrasten idag Redigerad 6 oktober, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Den där "militärbasen" är nog någon sorts version av bas 51. Den ön bakom dammen ser det ut som det är bebyggd på. SANT! Den ligger ju ungefär som den gör i verkligheten, och det är öken. Hehe, det första jag ska försöka göra är att dra upp till Groom Lake, och spana in Area 51! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 kolla på bilden från trailer då man ser damen, det går ut som en stor udde i bakrunden. Landet alltså. Och på kartan så ser vi att det går ut en udde just där. Så kartan och bilden verkar iaf stämma ganska så exakt. Ok, till saken nu - Jo de ja menar är alltså att kartan som R* säger är fake tror jag inte ett dugg på att den är, bara ett vilseledande svar som nån sa. Jag säger inte att den stämmer till 100%, men man ser ändå att den stämmer delvis, och ja vet att de e klart dom inte gjort fardigt den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Ja den stämmer nog bra överens med den riktiga som kommer tids nog. PS. snyggt Jacker .DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts