Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) den där är också fake, eller defekt på nåt sätt kolla på bilden jag har hittat flera saker som tyder på att den blivit manipulerad på nåt sätt 1. största bron i spelet leder in på en liten avtagsväg? 2. 3 avklippta vägar 3. vars leder den vägen??? 4. 2 stavningar? 5. den vägen verkar farlig, rakt ut i vattnet om man kollar nära så ser man hur alla vägkorsningar korsar varandra men är fult redigerat till en suddigare massa så att det inte ska synas Redigerad 5 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 den där är också fake, eller defekt på nåt sätt kolla på bilden jag har hittat flera saker som tyder på att den blivit manipulerad på nåt sätt 1. största bron i spelet leder in på en liten avtagsväg? 2. 3 avklippta vägar 3. vars leder den vägen??? 4. 2 stavningar? 5. den vägen verkar farlig, rakt ut i vattnet om man kollar nära så ser man hur alla vägkorsningar korsar varandra men är fult redigerat till en suddigare massa så att det inte ska synas Funderade på om det kan vara så att det inte är den färdiga kartan? Eller om dom helt enkelt har blivit hackade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Men, det var ju en bugg. Den som AgamemnoN posta stämmer med tanke på linjerna. Ah, orka förklara, ni fattar nog om ni tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Funderade på om det kan vara så att det inte är den färdiga kartan? Eller om dom helt enkelt har blivit hackade? tänkte också det, säkert nån fet liten tysk i lederhosen och hängselbrallor som gillar fars BRATWURST!! och har lite att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 tänkte också det, säkert nån fet liten tysk i lederhosen och hängselbrallor som gillar fars BRATWURST!! och har lite att göra Haha, jo förmodligen Men han bör ju ha träskor också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 tänkte också det, säkert nån fet liten tysk i lederhosen och hängselbrallor som gillar fars BRATWURST!! och har lite att göra Det är alltid dom där små tyskarna i lederhosen som ställer till det, ALLTID! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Haha, jo förmodligen Men han bör ju ha träskor också ja jag glömde träskorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Vilken jävla bild jag har i huvet av honom nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Haha, jo förmodligen Men han bör ju ha träskor också Är inte det holländarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Är inte det holländarna? alltid ska du förstöra :'( tyskar, holländare, swissar sak samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jaha, tänkte väl Jag förstör inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) alltid ska du förstöra :'( tyskar, holländare, swissar sak samma ditt as, inte bara gjorde du griimn lessen, men du förstörde det roliga! Förklarar dig härmed min fiende nr: 1! Redigerad 5 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 schweizare, holländare, Tyskar. Sverige, ryssland, england. inte samma sak.. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Karl gustav VI, Carolus XII rex suenica inte samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det är antingen en tidig version av kartan som av misstag har lagts upp eller så har sidan blivit hackad på något vis, fråga mig inte hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Eller så har dom helt enkelt glömt att inte lägga upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Hittade en annan sammansatt karta, och den här ser faktist ut att kunna stämma... Ser iaf ut att stämma bättre än förra... edit: Hittade det här på samma forum: "The official San Andreas German website contained a strange "placeholder" after it was updated this morning. If you got the background with Cesar (refresh to change characters), Las Venturas map would be slightly visible. The section itself was not open, but many fans spent hours trying to see if any other screenshots or movies had been accidentally uploaded too. Here is the official response from Rockstar: "Yeah, as you can probably figure out from looking at it - that wasn't a real Las Venturas map. Just a placeholder workfile block that got thrown up there and somehow made it on the German site."" Redigerad 5 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Hittade en annan sammanssatt karta, och den här ser faktist ut att kunna stämma... Ser iaf ut att stämma bättre än förra... edit: Hittade det här på samma forum: "The official San Andreas German website contained a strange "placeholder" after it was updated this morning. If you got the background with Cesar (refresh to change characters), Las Venturas map would be slightly visible. The section itself was not open, but many fans spent hours trying to see if any other screenshots or movies had been accidentally uploaded too. Here is the official response from Rockstar: "Yeah, as you can probably figure out from looking at it - that wasn't a real Las Venturas map. Just a placeholder workfile block that got thrown up there and somehow made it on the German site."" När jag ser den kartan så inser jag hur stort San Andreas egentligen är! jag tror faktiskt att detta är den riktiga kartan! Rockstar´s svar var nog bara för att vilseleda oss. EDIT. Den är nog fake Redigerad 5 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det som jag tycker är bäst med kartan är att man inte ser riktigt hela delen av den norra delen av las ventura. Där finns alltså lite mer landmark där Kanske inte så mycket mer men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Varför skulle de göra en fakekarta bara för att ha något där sålänge? Bara onödigt arbete. Jag tror det är den, men att de inte vill erkänna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts