Jump to content

Kartan över LV!

Jacker
 Share

Recommended Posts

den där är också fake, eller defekt på nåt sätt

kolla på bilden

jag har hittat flera saker som tyder på att den blivit manipulerad på nåt sätt

1. största bron i spelet leder in på en liten avtagsväg?

2. 3 avklippta vägar

3. vars leder den vägen???

4. 2 stavningar?

5. den vägen verkar farlig, rakt ut i vattnet

om man kollar nära så ser man hur alla vägkorsningar korsar varandra men är fult redigerat till en suddigare massa så att det inte ska synas

post-31-1097005989_thumb.jpg

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

den där är också fake, eller defekt på nåt sätt

kolla på bilden

jag har hittat flera saker som tyder på att den blivit manipulerad på nåt sätt

1. största bron i spelet leder in på en liten avtagsväg?

2. 3 avklippta vägar

3. vars leder den vägen???

4. 2 stavningar?

5. den vägen verkar farlig, rakt ut i vattnet

om man kollar nära så ser man hur alla vägkorsningar korsar varandra men är fult redigerat till en suddigare massa så att det inte ska synas

Funderade på om det kan vara så att det inte är den färdiga kartan? Eller om dom helt enkelt har blivit hackade?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en annan sammansatt karta, och den här ser faktist ut att kunna stämma...

Ser iaf ut att stämma bättre än förra...

edit: Hittade det här på samma forum:

"The official San Andreas German website contained a strange "placeholder" after it was updated this morning. If you got the background with Cesar (refresh to change characters), Las Venturas map would be slightly visible. The section itself was not open, but many fans spent hours trying to see if any other screenshots or movies had been accidentally uploaded too. Here is the official response from Rockstar:

"Yeah, as you can probably figure out from looking at it - that wasn't a real Las Venturas map. Just a placeholder workfile block that got thrown up there and somehow made it on the German site.""

post-31-1097009320_thumb.jpg

Redigerad av AgamemnoN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en annan sammanssatt karta, och den här ser faktist ut att kunna stämma...

Ser iaf ut att stämma bättre än förra...

edit: Hittade det här på samma forum:

"The official San Andreas German website contained a strange "placeholder" after it was updated this morning. If you got the background with Cesar (refresh to change characters), Las Venturas map would be slightly visible. The section itself was not open, but many fans spent hours trying to see if any other screenshots or movies had been accidentally uploaded too. Here is the official response from Rockstar:

"Yeah, as you can probably figure out from looking at it - that wasn't a real Las Venturas map. Just a placeholder workfile block that got thrown up there and somehow made it on the German site.""

När jag ser den kartan så inser jag hur stort San Andreas egentligen är! jag tror faktiskt att detta är den riktiga kartan! Rockstar´s svar var nog bara för att vilseleda oss.

EDIT. Den är nog fake

Redigerad av don_salvatore87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor