Kalan Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Finns det något sådan program? Ber om ursäkt ifall att någon annan har ställt samma fråga i en liknande topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Detta var det enda jag hittade... http://www.brothersoft.com/Download_BIKExtractor_10481.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Sök efter "Bink and Smacker RAD Video Tools", kommer inte ihåg adressen Redigerad 5 oktober, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Tack för all hjälp Via en länk i hjälpdokumentet i programmen som Arman länkade till så tankade jag RADvideo från www.radgametools.com. Därefter konverterade jag filerna till .avi, För att sedan konvertera .avi-filerna till .mp3-filer i ett annat program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Är .bik musikfil?:"> Redigerad 19 oktober, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Finns det bra fungerande program som gör mp3 till midi? (så jag kan skicka dom till mobilen som ringsignaler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts