Jump to content

JÄVLAR!

Kane
 Share

Recommended Posts

Fan också... jag, min brorsa och 2 kompisar, Jessie och Andreas. Brukar gå och spela pingis i parkhuset när det är stängt. Min mamma har några gamla nycklar dit sen hon var med och hjälpte till där. Så vi har fått låna dem nåra gånger och gå och spela där. Hon har vart väldigt orolig att vi skulle förstöra något där så att hon skulle få skulden för att ha lånat ut nycklarna.

Nu en lördag när vi gick dit så var glassfrysen öppen. Då tänkte vi att vi kunde ta var sin glass och att ingen skulle märka att det fattades ett par glassar. Men då gick hela tiden Jessie och tog fler glassar. 3st totalt. Men nu "vet" plötsligt alla att det var vi. Så nu har han som är "parkledare" ringt till min morsa och sagt att vi misstänks. Så nu e min morsa skit förbannad. Min brorsa är ute just nu...

FAN också! Min morsa sa att hon litade på oss!

Redigerad av SnowstormGta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHA! Gör det igen... jag försöker bli av med ett problem! Inte skaffa mera!

Men det har i stortsett löst sig nu. Vi ska dit och be om ursäkt och betala imorron och mamma blir av med nycklarna (antagligen) som hon inte hade nån stor användning av ändå. Inge mer pingis där för oss...

Kom gärna med mer förslag om vad ni skulle göra. Det e kul att höra era åsikter.

Redigerad av SnowstormGta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...