Jump to content

Uppdrag!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Tja. Jag har nyss (2½ månader sen) köpt GTA double pack till Xbox och nu undrar jag hur många updrag man har kvar och vilka (på ett ungufär) när man har klarat alla "PRING:RINGP" updrag och alla malibu,phil,angel's,Love fist,och alla innan det men nu vill jag veta vad jag ska göra för att få updrag. eftersom att jag inte har några uppdrag längre som syns som "Lila runda ringar" och jag vet ej om man måste klara båT updragen på hamnen. eftersom att det inte är någon "RING" snälla kan någon hjälpa mig // Viktor (Vicke) G

båT Vicke (Gunde5) edit 20:18

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja. Jag har nyss (2½ månader sen) köpt GTA double pack till Xbox och nu undrar jag hur många updrag man har kvar och vilka (på ett ungufär) när man har klarat alla "PRING:RINGP" updrag och alla malibu,phil,angel's,Love fist,och alla innan det men nu vill jag veta vad jag ska göra för att få updrag. eftersom att jag inte har några uppdrag längre som syns som "Lila runda ringar" och jag vet ej om man måste klara bår updragen på hamnen. eftersom att det inte är någon "RING" snälla kan någon hjälpa mig // Viktor (Vicke) G

du har klarat phils uppdrag senast?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, Ok men vart gör man dessa updrag :  Pole Position

- Stripshow inne där kanske men vart ? ? och föresten vet du när Hotring Racer avent öppnas?

stripshowen e astrist du ska bara sitta och kolla tills du får mission complete

mellan 9 på kvällen och nånting...

där hotring står skrivet alltså

post-11-1097001206_thumb.jpg

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vart ska man sitta då ? i det öppna privat rummet som kostar ?

EDIT: Jag vet vart det är men när öppnar det?

något uppdrag man måste göra som jag ej gort?

ja det där me strippan till vänster i korridoren, första dörren

det borde ju var öppet nu iaf... gäller bara att vara där vid rätt tid

men står inte tiderna där på den där messageboarden som rullar på stadion

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, Stripan funkar. nu har jag fått printworks updrag :ph34r: . men efter jag gorde det så var det slut på dom och då blev det ett hos Dia'z FD hus. när mafia snor pengar och man ska döda Lance Vance.

Kan du/någon hjälpa mig med vart Lance Vance är?

Och om jag inte vet vart Lance är så är det uppdraget imposible ;)^_^

EDIT : Nu vet jag vart han är och jag brukar kuta till kelikoptern och flyga upp på det där taket och kasta en granat (hämtad från polistationen).

men jag klarar inte att döda den där fula personen. jo nu kom jag på någe bra. jag kan åka och hämta en RL i poolen vid flygplatsen -_-

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor