VickeX Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Tja. Jag har nyss (2½ månader sen) köpt GTA double pack till Xbox och nu undrar jag hur många updrag man har kvar och vilka (på ett ungufär) när man har klarat alla "PRING:RINGP" updrag och alla malibu,phil,angel's,Love fist,och alla innan det men nu vill jag veta vad jag ska göra för att få updrag. eftersom att jag inte har några uppdrag längre som syns som "Lila runda ringar" och jag vet ej om man måste klara båT updragen på hamnen. eftersom att det inte är någon "RING" snälla kan någon hjälpa mig // Viktor (Vicke) G båT Vicke (Gunde5) edit 20:18 Redigerad 5 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Tja. Jag har nyss (2½ månader sen) köpt GTA double pack till Xbox och nu undrar jag hur många updrag man har kvar och vilka (på ett ungufär) när man har klarat alla "PRING:RINGP" updrag och alla malibu,phil,angel's,Love fist,och alla innan det men nu vill jag veta vad jag ska göra för att få updrag. eftersom att jag inte har några uppdrag längre som syns som "Lila runda ringar" och jag vet ej om man måste klara bår updragen på hamnen. eftersom att det inte är någon "RING" snälla kan någon hjälpa mig // Viktor (Vicke) G du har klarat phils uppdrag senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 mmm ja det tror jag (Jag är Doris. jag är med i filmen Hitta hmm vvad var det han hette nu då ? Jo Nemo. och jag har väldigt dåligt korttids minne:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 hehe ok, välkommen i klubben... vänta nu... vad pratade vi om?? iaf här är en bra guide tror jag http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15280 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Tack, Ok men vart gör man dessa updrag : Pole Position - Stripshow inne där kanske men vart ? ? och föresten vet du när Hotring Racer avent öppnas? Redigerad 5 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Tack, Ok men vart gör man dessa updrag : Pole Position - Stripshow inne där kanske men vart ? ? och föresten vet du när Hotring Racer avent öppnas? stripshowen e astrist du ska bara sitta och kolla tills du får mission complete mellan 9 på kvällen och nånting... där hotring står skrivet alltså Redigerad 5 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) vart ska man sitta då ? i det öppna privat rummet som kostar ? EDIT: Jag vet vart det är men när öppnar det? något uppdrag man måste göra som jag ej gort? Redigerad 5 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 vart ska man sitta då ? i det öppna privat rummet som kostar ? EDIT: Jag vet vart det är men när öppnar det? något uppdrag man måste göra som jag ej gort? ja det där me strippan till vänster i korridoren, första dörren det borde ju var öppet nu iaf... gäller bara att vara där vid rätt tid men står inte tiderna där på den där messageboarden som rullar på stadion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 stripshowen e astrist du ska bara sitta och kolla tills du får mission complete mellan 9 på kvällen och nånting... där hotring står skrivet alltså dude, were can i buy your artwork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Det här är iofs fel del av forumet att fråga sånt här på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Ok, Stripan funkar. nu har jag fått printworks updrag . men efter jag gorde det så var det slut på dom och då blev det ett hos Dia'z FD hus. när mafia snor pengar och man ska döda Lance Vance. Kan du/någon hjälpa mig med vart Lance Vance är? Och om jag inte vet vart Lance är så är det uppdraget imposible EDIT : Nu vet jag vart han är och jag brukar kuta till kelikoptern och flyga upp på det där taket och kasta en granat (hämtad från polistationen). men jag klarar inte att döda den där fula personen. jo nu kom jag på någe bra. jag kan åka och hämta en RL i poolen vid flygplatsen Redigerad 6 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Men om du har problem så är det både lättare och snabbare att kolla på www.gamefaqs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 dude, were can i buy your artwork. öööh va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Tja igen. jag hittae inget på gamefaqs eller vad et nu hette. Men jag får väll prata med Griimn om han har tid och vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Asså kolla på den nedstående länken och klicka på bilden. på kartan står det A jag kommer inte ihåg något A där ? Vilken kille är det ? http://gtamods.com/index.php?ModID=338&Act=View Redigerad 6 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr...vice_city_e.txt Där har du ju en väldigt täckande guide. Om du inte är nöjd med den kan du ju kolla igenom alla dom här: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/33100.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Hur klarade du updraget Ceep you'r friends close nu har jag dödat Lance och ska döda den där andra killen. hur gorde du ? behöver hjälp. har pausat på ett säkert ställe. Snälla någon måste hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Thank you guys. Jag klarade updraget och där med spelet det var jag inte bered på. men iaf. tack ska ni ha Nej. Tack ska DU ha Griimn! Ingen annan hjälpte mig i detta forum men ni gav mig iaf tips. Dom hjälpte inte men iaf tack så mkt allihopa. bye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts