Jump to content

Americas Army

guardian
 Share

Recommended Posts

sorry för dubbel posting, men jag behöver hjälp. när jag connectar till en server så väljer jag weapon class och skit, men sen när man ska få börja spela så står det "loading map" i typ i en halv sekund, sen kastas jag tillbaka till huvud menyn trots att jag är inloggad med min gubbe och testat alla connection types (som modem, idsl osv.). vet nån vad man ska göra? :'( :D

det brukar bli så när vissa server håller på o crashar eller du som inte har PB. Har du aktiverat punkbuster? Det gör du i "deploy" menyn. Ändra till rätt connection föresten. När du ska spela online så välj med så låg ping som möjlig, eller med namn som liknar :"Official Army EU 34" Lägg märke till att det står EU, bara E lbetyder att den ligger i USA.

Det kan också vara att AA inte kan uppdatera PB åt dig. Då går du in hos www.evenbalance.com Sen klickar du på americas army. Sen står det att du kan ladda ner ett program som heter PBWEB.EXE. Laddar ner den och lägg den i den mapp det står att den ska va i, och kör programmet sedan därifrån, den kommer att uppdatera punkbuster åt dig, det kan ta en stund..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor