guardian Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 hej! är det nån som fortfarande spelar AMericas army eller är det bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag spelar 2.1. Pisskul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag spelar 2.1. Pisskul!!! jag vet! men när man kör multiplayer så ser fienderna likadana ut som en själv, men på deras hemsida så finns det screens på irakier och såna, när får man kriga mot dem, och dör gubben för gott om man dör mot dem? håller på att ladda ner det igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 spelade nyss, tog 8 opfor med min sniper i radiotower på en rond. Blev 16 kills till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 lite smått synd att man inte kan gå pansarvagn/helikopter/flygplans (o.s.v) utbildningar och sen efter det kan man köra sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 tror ja ska ladda ner de, är de first person spel eller som t ex starcraft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 tror ja ska ladda ner de, är de first person spel eller som t ex starcraft? first person shooter tror jag det heter man ser gubben på samma sätt som på CS eller call of duty. det coola är att man måste gå igen massa träningar, medic träning, vapen och fordons träning och skjut träning och fallskärms träning med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Guardian dem där irakerna eller vad du kallar dem är man själv på SF Hospital banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Guardian dem där irakerna eller vad du kallar dem är man själv på SF Hospital banan. jaså? jaha, då vet jag det. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Föresten har ni spelat med en moddad M4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Föresten har ni spelat med en moddad M4? jag såg i spelet att man kan göra om en M4 med granat kastare och nya färger och skit... hur spelr man med den sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Hitta bara en server där de står typ M4 mod only eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jag har inte lirat de på skit länge. laggar som fan på denna datorn. men får snart min egen dator (delar denna me mamma, 18 år o inte ha egen dator. pinsamt...) så jag hoppas jag kan lira utan allt för mkt lagg sen... *håller tummarna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Hitta bara en server där de står typ M4 mod only eller nåt sånt. Eller få 25 honor, gör sf testen och spela på sf banorna. Där kan alla välja klassen 18C och då får man sin moddade m4. Banor med m4mod: SFcsar, SFhospital, Sfrecon, sfvillage, sfarctic, pipelinesf osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 åååh, vad trött jag blir! först hörde jag på fordon/vapen genomgången sen gick jag ut genom dörren och stängde den. gick inte att komma in. fick börja om. lyssnade igen, klarade provet, men då blev det fel och en varningsruta dök upp och stängde spelet. gjorde det igen, klarade provet, men nu när man står vid helikoptern så laggade spelet fast av nån anledning och jag fick börja om. orka mer på det provet idag. BTW, nån som har alla rätta svar på alla medic prov? de är ganska svåra :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) de va inte så länge sedan någon skrev de i en annan topic här... så sök.. hehe, hittade de åt dig (inget annat o göra...) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=17501 om du bläddrar så ser du det... Redigerad 6 oktober, 2004 av PsychoSweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 sitter fast på det där sneak-uppdraget när man inte ska bli upptäckt. när jag kommer till första tornet så vilken väg jag än går så blir jag upptäckt. mycket frustrerande. om man kunde skulle jag g upp till gubben och sparka honom så hårt så hans hund får ont nå som vet vilken väg man ska gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 sitter fast på det där sneak-uppdraget när man inte ska bli upptäckt. när jag kommer till första tornet så vilken väg jag än går så blir jag upptäckt. mycket frustrerande. om man kunde skulle jag g upp till gubben och sparka honom så hårt så hans hund får ont nå som vet vilken väg man ska gå? lägg dig ner och "smyg" (tryck på l shift). Ja, det går långsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 nämen! en annan väg. allldrg sett förr. nu klarade jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 sorry för dubbel posting, men jag behöver hjälp. när jag connectar till en server så väljer jag weapon class och skit, men sen när man ska få börja spela så står det "loading map" i typ i en halv sekund, sen kastas jag tillbaka till huvud menyn trots att jag är inloggad med min gubbe och testat alla connection types (som modem, idsl osv.). vet nån vad man ska göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts