Jump to content

Americas Army

guardian
 Share

Recommended Posts

tror ja ska ladda ner de, är de first person spel eller som t ex starcraft?

first person shooter tror jag det heter :wub: man ser gubben på samma sätt som på CS eller call of duty. det coola är att man måste gå igen massa träningar, medic träning, vapen och fordons träning och skjut träning och fallskärms träning med mera :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

åååh, vad trött jag blir! först hörde jag på fordon/vapen genomgången sen gick jag ut genom dörren och stängde den. gick inte att komma in. fick börja om. lyssnade igen, klarade provet, men då blev det fel och en varningsruta dök upp och stängde spelet. gjorde det igen, klarade provet, men nu när man står vid helikoptern så laggade spelet fast av nån anledning och jag fick börja om. orka mer på det provet idag.

BTW, nån som har alla rätta svar på alla medic prov? ^_^ de är ganska svåra :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sitter fast på det där sneak-uppdraget när man inte ska bli upptäckt. när jag kommer till första tornet så vilken väg jag än går så blir jag upptäckt. mycket frustrerande. om man kunde skulle jag g upp till gubben och sparka honom så hårt så hans hund får ont ;) nå som vet vilken väg man ska gå? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sitter fast på det där sneak-uppdraget när man inte ska bli upptäckt. när jag kommer till första tornet så vilken väg jag än går så blir jag upptäckt. mycket frustrerande. om man kunde skulle jag g upp till gubben och sparka honom så hårt så hans hund får ont (w00t) nå som vet vilken väg man ska gå? :)

lägg dig ner och "smyg" (tryck på l shift). Ja, det går långsamt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sorry för dubbel posting, men jag behöver hjälp. när jag connectar till en server så väljer jag weapon class och skit, men sen när man ska få börja spela så står det "loading map" i typ i en halv sekund, sen kastas jag tillbaka till huvud menyn trots att jag är inloggad med min gubbe och testat alla connection types (som modem, idsl osv.). vet nån vad man ska göra? :'( :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor