Curly Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 kan nån hjälpa mig då??? jag har typ massor av adware o spyware men jag kan inte intallera norton antivirus eller ta bort dom manuellt för dom kommer bara tillbaka. HJÄÄÄÄÄLP!!!! :'( http://www.ad-aware.de/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jag har ad-aware men den tar bara bort dom o se kommer dom tillbaka :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) jag har ad-aware men den tar bara bort dom o se kommer dom tillbaka :'( :'( :'( http://www.microsoft.com/sverige/ -> XP SP2 +Skaffa en brandvägg, eller använd Windows-brandväggen. Redigerad 6 oktober, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 ok ska prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Din signatur är för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 mm, hela 104 pix.. Siana: Har det hänt nåt med datorn i övrigt eller? Be du viruset snällt att ge sig av så går det nog fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 mm, hela 104 pix.. Siana: Har det hänt nåt med datorn i övrigt eller? Be du viruset snällt att ge sig av så går det nog fint din sig är också för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) Skrev fel :"> Tom post.. Redigerad 6 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Som någon sa att man du skulle tanka ner alla virusprogg från download.com, gör inte det. Dom kan köra ihop sig i varann så ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 1. ska fixa min sig strax 2. jag kan inte tanka SP2 :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts