Jump to content

VIRUS

Siana
 Share

Recommended Posts

ööh vi är lika obildade som du på den biten antar jag

.......aaajdå......

Ny lägesrapport: Inget särskilt verkar ha hänt, men när jag ladda ner en sak förut så gick det j****vligt långsamt :wub:

ja läste om troja viruset o de stod att de typ påverkade internet på nåt sätt :wub:

heeelp me :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.......aaajdå......

Ny lägesrapport: Inget särskilt verkar ha hänt, men när jag ladda ner en sak förut så gick det j****vligt långsamt :wub:

ja läste om troja viruset o de stod att de typ påverkade internet på nåt sätt :wub:

heeelp me :'(

hmm testa ladda ner alla virusprogram du hittar på www.download.com så fixar det nog sig, annars kan du göra en sökning me norton och försöka ta bort filen innan datorn startar upp, det brukar funka om man har rätt program

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick samma virus förut när jag försökte laddade hem en massa haxx0r-stuff. :wub:

Norton brukar dock arbeta med det viruset i karantän, vad fan det nu betyder.

typ att den sätter virusen i en cell satt det inte kan komma ut eller sprida sig tror jag :wub:

JA de e ju bar ao virus söka datorn och kolla om det kommer upp och sen ta bort det eller sätta det i karantän ? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pssst ^_^

Skit inte så mycket i virus som jag.. Fick ha nå jävla abusekonto, telia stängde av så jag inte kunde lira spel online, eller nåt sånt.. bara surfa..

Sen ringde man o sa att man tagit bort virusen och installerat nå virusprogg o sånt, haha sen fick man ju tillbaka allt.. Efter 2 veckor tog jag bort brandväggen o virusprogget, orkar inte ha heller nu idag.. Jag hatar verkligen virusprogg mer än någonsin, virusen får bo i datorn om dom vill ;)

Det straffar sig inte bara för datorn att skita i virus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm testa ladda ner alla virusprogram du hittar på www.download.com så fixar det nog sig, annars kan du göra en sökning me norton och försöka ta bort filen innan datorn startar upp, det brukar funka om man har rätt program

brukar inte vara så bra att ha flera antivirusprogram aktiverade samtidigt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jamen de här känns ju ännu säkrare!!!!

inte en jävel svarar :'(  :o  ;)  ^_^  :ph34r:

SHUT THE FUCK Up YOU NEWBIE FUCK!! sluta öra en ny topic, tare lungt, det kommer ett svar efter ett tag. -_-

EDIT: nä men seriöst, du väntade ju bara 8 min innan du gjorde en ny. :P

Redigerad av Jesus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor