Siana Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det kom upp ett Norton Antivirus fönster när jag surfade, där det stod att jag fått troja viruset! Hjälp Jag är helt såld när det gäller sånt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 jamen de här känns ju ännu säkrare!!!! inte en jävel svarar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 jamen de här känns ju ännu säkrare!!!! inte en jävel svarar :'( ööh vi är lika obildade som du på den biten antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det kom upp ett Norton Antivirus fönster när jag surfade, där det stod att jag fått troja viruset! Hjälp Jag är helt såld när det gäller sånt :'( virusk sök datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ööh vi är lika obildade som du på den biten antar jag .......aaajdå...... Ny lägesrapport: Inget särskilt verkar ha hänt, men när jag ladda ner en sak förut så gick det j****vligt långsamt ja läste om troja viruset o de stod att de typ påverkade internet på nåt sätt heeelp me :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 .......aaajdå...... Ny lägesrapport: Inget särskilt verkar ha hänt, men när jag ladda ner en sak förut så gick det j****vligt långsamt ja läste om troja viruset o de stod att de typ påverkade internet på nåt sätt heeelp me :'( hmm testa ladda ner alla virusprogram du hittar på www.download.com så fixar det nog sig, annars kan du göra en sökning me norton och försöka ta bort filen innan datorn startar upp, det brukar funka om man har rätt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Fick samma virus förut när jag försökte laddade hem en massa haxx0r-stuff. Norton brukar dock arbeta med det viruset i karantän, vad fan det nu betyder. Redigerad 5 oktober, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Fick samma virus förut när jag försökte laddade hem en massa haxx0r-stuff. Norton brukar dock arbeta med det viruset i karantän, vad fan det nu betyder. typ att den sätter virusen i en cell satt det inte kan komma ut eller sprida sig tror jag JA de e ju bar ao virus söka datorn och kolla om det kommer upp och sen ta bort det eller sätta det i karantän ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ooooh vad läskigt! Trojan horse gör typ ingenting. Det bara ser farligt ut när det kommer upp ett rött Norton fönster! Det är bara att sätta skiten i karantän så är du av med problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Trojan viruset? En trojan är ett backdoor program och det finns inget speciellt "trojavisrus". Kör en virusscan så försvinner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Kanske ska prova valium? Datorn går liksom inte sönder för att du får en trojan.. i värsta fall är det ju bara att formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 brukar komma upp för mig me men ja skiter i de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 HAHA på dig SAAB. Siana det är inte SÅ farligt, bara att kolla vilken trojan det är och tanka nån removal tool för det, eller så kan du helt enkelt köra en virus scan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 brukar komma upp för mig me men ja skiter i de... seriöst , jag med det har popat upp sånna några gånger när jag har vart inne på porrsidor. men det tycks inte hända något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 pssst Skit inte så mycket i virus som jag.. Fick ha nå jävla abusekonto, telia stängde av så jag inte kunde lira spel online, eller nåt sånt.. bara surfa.. Sen ringde man o sa att man tagit bort virusen och installerat nå virusprogg o sånt, haha sen fick man ju tillbaka allt.. Efter 2 veckor tog jag bort brandväggen o virusprogget, orkar inte ha heller nu idag.. Jag hatar verkligen virusprogg mer än någonsin, virusen får bo i datorn om dom vill Det straffar sig inte bara för datorn att skita i virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 ANTIvirusprogram menar du nog... Och varför skiter du i dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 hmm testa ladda ner alla virusprogram du hittar på www.download.com så fixar det nog sig, annars kan du göra en sökning me norton och försöka ta bort filen innan datorn startar upp, det brukar funka om man har rätt program brukar inte vara så bra att ha flera antivirusprogram aktiverade samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) jamen de här känns ju ännu säkrare!!!! inte en jävel svarar :'( SHUT THE FUCK Up YOU NEWBIE FUCK!! sluta öra en ny topic, tare lungt, det kommer ett svar efter ett tag. EDIT: nä men seriöst, du väntade ju bara 8 min innan du gjorde en ny. Redigerad 6 oktober, 2004 av Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Dagens lol på denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 kan nån hjälpa mig då??? jag har typ massor av adware o spyware men jag kan inte intallera norton antivirus eller ta bort dom manuellt för dom kommer bara tillbaka. HJÄÄÄÄÄLP!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts