Deluxo Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 När jag fick reda på att man skulle släppa ett nytt GTA-spel, tänkte jag: Hmm, ännu ett spel i mängden. Men det här verkar bli något utöver det vanliga! Smaka på karamellen en liten stund och låt den smälta i munnen: GTA: SA släpps om bara några futtiga veckor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Öhm... okej, festligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Tufft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 my dick is like WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 my dick is like WOW själv gillar jag jennifer lopez musik men om du inte gillar den så behöver du inte lyssna! allvarligt, reported Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 my dick is like WOW *antecknar* on topic-> gör det? jaha.. det var ju trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 faktum är att det bara är 24 dagar kvar! . men jag ska nog vänta tills PC versinon. orka slösa miljarder kronor på PS2 och GTA: SA innan man skaffar epa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 YEEEEEEEEEEEEESSSSSS!!!! TACK! Hade ingen aning om att det var så kort kvar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Oh wow dagens nyhet. Jag har faktiskt suttit och nästan varje dag letat nyheter om GTA:SA, nästan ända sen jag varvade klart Vice City, strax efter det släpptes till PC. Så tyvärr vet jag hur långt det är kvar, men tack för infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Va??? kommer det ett nytt GTA Nää men seriöst så tror jag att de flesta vet det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts