fredde454 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 jo jag undra på vissa bilder så ser man ju cj med sånt där "bling,bling" alltså smycken halsband o så, tror ni man kan köpa sånt o odla skägg o så tror ni det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 man kan odal skägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 jo jag undra på vissa bilder så ser man ju cj med sånt där "bling,bling" alltså smycken halsband o så, tror ni man kan köpa sånt o odla skägg o så tror ni det Skägg "och sånt" kan man skaffa hos frisören. Förhoppningsvis kan man köpa smycken, men jag tror nog att det kommer följa med plaggen man köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ska fan inte ha nåt jävla "bling bling" på min gubbe iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) jag funderar på att ha så mycket krims-krams på mig så att folk kräks...om det går Redigerad 5 oktober, 2004 av dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 jag funderar på att ha så mycket krims-krams på mig så att folk kräks...om det går du är mobbad om du tror att folk kräks pga att du har smycken på dig hehe hoppas man kan köpa diverse accesoarer som halsband, ringar, stringtrosor... ojsan det där sista kan ni ignorera det var bara en tanke, bara en tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 du är mobbad om du tror att folk kräks pga att du har smycken på dig hehe hoppas man kan köpa diverse accesoarer som halsband, ringar, stringtrosor... ojsan det där sista kan ni ignorera det var bara en tanke, bara en tanke det där måste vart den bästa iden jag hört, STRINGTROSOR!!! OMG, ska fan göra en transvestit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts