P-C Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 orka bry sig, hade du skapat en tråd om 5 småbarn hade dött i en busolycka eller? tror inte det, även om det är allvarligare påminner om en sida i metro häromdagen ungefär såg den ut ____________________________________________________________________ | POVEN FÖRDÖMMER HOMOSEXUALTITETEN IGEN | bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | | [bild på Påven] | | | | | | | | | | |sju barn döda i bussolycka i Spanien | Sju barn dog igår i en seriekrock i Spanien igår.. | yttilagre fem billister dog i krocken sjuk värld vi lever i?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 påminner om en sida i metro häromdagen ungefär såg den ut ____________________________________________________________________ | POVEN FÖRDÖMMER HOMOSEXUALTITETEN IGEN | bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla | | [bild på Påven] | | | | | | | | | | |sju barn döda i bussolycka i Spanien | Sju barn dog igår i en seriekrock i Spanien igår.. | yttilagre fem billister dog i krocken sjuk värld vi lever i?? menar du att det står skitstort att poven är nazist och dödsolyckan står så litet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Att Big-Brother-danne har sugigt kuk gör aftonbladet ett specialmagasin om, men all svält i världen lägger dom i en minispalt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 ööh nä men dom där 5 småbarnen var inte direkt nån som jag kände till eller dyrkade till varje kväll innan jag gick o la mig du dyrkar alltså "Heaton"? tillåt mig att garva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Men för ända in i grötens varmaste pappershästar, fattar ni inte att han skojar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Men för ända in i grötens varmaste pappershästar, fattar ni inte att han skojar? äh inte deras fel att mamam tappade dom i golvet några gånger när dom var barn... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 äh inte deras fel att mamam tappade dom i golvet några gånger när dom var barn... HAHAHHAHAHA!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 äh inte deras fel att mamam tappade dom i golvet några gånger när dom var barn... vem är mamam? dessutom verkar det vara dig han/hon tappat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 menar du att det står skitstort att poven är nazist och dödsolyckan står så litet? nagat sant ja... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 vem är mamam? dessutom verkar det vara dig han/hon tappat normala människor har mammor men ni som är tappade i golvet kanske har lite problem att uttala svåra ord så det blir mamam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 okej okej.. sluta för fan innan det går för långt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Hahaha. Griimn du har rätt skön humor endå. Börjat inse det nu. Låt den inte gå för långt dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 normala människor har mammor men ni som är tappade i golvet kanske har lite problem att uttala svåra ord så det blir mamam jaja, sluta nu innan det går för långt, men det var ju du som skrev mamam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 normala människor har mammor men ni som är tappade i golvet kanske har lite problem att uttala svåra ord så det blir mamam så man är onormal om man har 2 pappor/mammor ? lovar att den låses med för att ni bara håller på å fjollar! håller med om det där med påven var sjukt.. att det är viktigare än 7 döda ungar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Om man dyrkar heaton borde man kolla SK-Gaming.com innan man skriver här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Hela Griimn är ett skämt! Han drar ett skämt om att han dyrkar Heaton. Är det här ungefär jag ska skratta? Sorry, men jag känner inte varför. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Hela Griimn är ett skämt! Han drar ett skämt om att han dyrkar Heaton. Är det här ungefär jag ska skratta? Sorry, men jag känner inte varför. du tror inte det har nåt med att göra att du och mademan har hjärnorna inväxta i röven eller liknande? ööh mademan öööh om du inte fattat det så var jag inte direkt allvarlig när jag sa att jag offrade tangentbord till guden heaton... men du kommer nog på det när du blir pyttelite äldre Redigerad 7 oktober, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 du tror inte det har nåt med att göra att du och mademan har hjärnorna inväxta i röven eller liknande? ööh mademan öööh om du inte fattat det så var jag inte direkt allvarlig när jag sa att jag offrade tangentbord till guden heaton... men du kommer nog på det när du blir pyttelite äldre Du verkar ju inte direkt smart själv, i alla fall vad jag sett av dig på din tid @ forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Du verkar ju inte direkt smart själv, i alla fall vad jag sett av dig på din tid @ forumet. oooh jag har väldigt hög IQ, frågan är bara till vad man andvänder den till jag andvänder den till att irritera folk som blir skitsura Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 oooh jag har väldigt hög IQ, frågan är bara till vad man andvänder den till jag andvänder den till att irritera folk som blir skitsura du kommer att få den här meningslösa tråden låst, och antagligen minst en varning för personangrepp.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts