Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 flertalet sidor o personer säger att heaton dött i en bilolycka? jag hoppas ffs att detta är ett dumt rykte och undrar om nån här vet? om ni vill klaga på mig så skicka pm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 flertalet sidor o personer säger att heaton dött i en bilolycka? jag hoppas ffs att detta är ett dumt rykte och undrar om nån här vet? om ni vill klaga på mig så skicka pm vem är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 SK|HeatoN, vet du inte vem det är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Sveriges bästa (?) CS-spelare. Edidity: Griimn var före. Redigerad 5 oktober, 2004 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 vem är det Antagligen CS spelaren och ex-världmästare(om man kan säga så) i CS... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 haha okej. näe ingen aning om vem det är.. är inte så CS nördig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 skulle inte tro att han dött i en olycka det är nog bara massa trams och sånt du hört från nån Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) orka bry sig, hade du skapat en tråd om 5 småbarn hade dött i en busolycka eller? tror inte det, även om det är allvarligare Redigerad 5 oktober, 2004 av vigge Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Nej han är inte död jag träffa han för en vecka sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 orka bry sig, hade du skapat en tråd om 5 småbarn hade dött i en busolycka eller? tror inte det, även om det är allvarligare ööh nä men dom där 5 småbarnen var inte direkt nån som jag kände till eller dyrkade till varje kväll innan jag gick o la mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Nej han är inte död jag träffa han för en vecka sen. Och då sa han att han inte skulle dö i en bilolycka den kommande veckan eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ööh nä men dom där 5 småbarnen var inte direkt nån som jag kände till eller dyrkade till varje kväll innan jag gick o la mig and there it is Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 and there it is mm, dessutom får barnen skylla sej själv om dom dör när dom busar tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Ärligt talat, vem fan bryr sig om Heaton? Han är inte direkt värd mer än någon annan människa, bara för han råkar spelat ett spel kallat cs sen han var liten. Redigerad 5 oktober, 2004 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) ööh nä men dom där 5 småbarnen var inte direkt nån som jag kände till eller dyrkade till varje kväll innan jag gick o la mig Ursäkta mig nu... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Dyrkar du Heaton?! Ligger du och ber till honom innan du sussar?! HAHA! Jösses, gosse. Redigerad 5 oktober, 2004 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 En gång frågade han Heaton om han kunde läsa godnatt saga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Griimn nej han är inte död, vart hörde du det någonstans? Isåfall skulle det stå på alla CS hemsidor. EDIT! Iaf inte på Gamers.nu och cs.nu som är typ sveriges "ledande" CS sidor. SK's lineup. ahl fisker HeatoN Hyper Potti Redigerad 5 oktober, 2004 av Jesus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 http://www.sk-gaming.com/ Han är inte död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ursäkta mig nu... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Dyrkar du Heaton?! Ligger du och ber till honom innan du sussar?! HAHA! Jösses, gosse. ja, ibland offrar jag en mus eller ett tangentbord i hans ära och ber honom att frälsa mig med skillz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Lol Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts