fredde454 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 hej jag vet att inte detta handlar om just san andreas men jag e tvungen här, ska ni köpa det nya pstwo när det kommer ut 1 nov, och vad tycker ni om den nya maskinen i detta lilla format, tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag har då ingen aning om det , elelr jo jag vet vilket ps2 du snackar om , men jag har redan en ps2 så jag tänker inte köpa en ny mindre av samma sort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ser ingen anledning till att köpa en PStwo när man redan äger ett PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 nej, ska köpa nya gaystation. finns en bild här nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 nej, ska köpa nya gaystation. finns en bild här nånstans. DU OCKSÅ!? va skoj då kanske vi kan spela ihop nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 DU OCKSÅ!? va skoj då kanske vi kan spela ihop nån gång? ja o kanske starta en GAYBAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts