P-C Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 detta är altså på CS... (skrev inte det i topicen för då skulle inge svara ) men min kompis skulle ställa in grafiken så såg han att man kunde ha 2300x1500 nånting... han bytte till det o då blev hela skärmen CP och han kunde inte göra piss han har avinstallerat/installerat han har tagit bort filen "settings" o bytt ut den mot mina settings.. han har laddat ner steam igen flera gånger..!!! nån som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Du sa aldrig riktigt problemet? Men jag har för mig att om du går in på properties och skriver in -freq upplösning Tror jag spelet kommer att öppnas i den upplösningen om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 men han måste ju se vad hans skärm kan visa. Skulle gissa att max är 1600X1200. Han lär ju inte ens se hårkorset med den upplösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 men han måste ju se vad hans skärm kan visa. Skulle gissa att max är 1600X1200. Han lär ju inte ens se hårkorset med den upplösningen. men grejjen e att skärmen flimmrar som fan.. palla ominstallera hela datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts