tejwarius Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 +Pine+: Kan du inte prova att klippa in LV kartan på nåt snyggt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Han skulle ju fixa det efter den 17 va det väl..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 iom att folk börjar rippa mig, inga namn nämnda, så måste jag fixa en sak innan jag ger mig på las venturas, men lv kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 +Pine+, jag hoppas de gick bra att jag postade kartan? Jag upptäckte att de va du som hade gjort den när jag redan hade lagt upp länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 oi, Pine, en fråga bara, kan du inte fixa så man kan välja å se kustlinjerna på kartan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 +Pine+, jag hoppas de gick bra att jag postade kartan? Jag upptäckte att de va du som hade gjort den när jag redan hade lagt upp länken. absolut inte det jag syftade, folk får gärna posta länken var de vill. bara trevligt handlar bara om att folk tar sig friheten att rippa det jag gjort o sen kalla det sitt arbete, tråkigt men sant. kustlinjer verkar va en feature som många vill ha, ska kolla på detta. lär dyka upp till helgen om allt går enligt planerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Här är SA kartan ihopklippt (mycke snyggt), man kan zooma in och kolla lite. Ser mycket bra ut, längtar mer och mer. Flashkartan ps. Behöver FLASH ds. Edit: Om den här kartan redan finns i nåt topic ber jag om ursäkt, såg att de va +Pine+ som hade gjort den (bra jobb). NICE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jag har uppdaterat den redan eftersom så många ville ha shorelines hoppas ni gillar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 gillar den??? älskar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jag har uppdaterat den redan eftersom så många ville ha shorelines hoppas ni gillar den! du e så j*vla grym asså det e det bästa jag sett sen jag såg min flickvän innan hon åkte med bussen hem efter skolan...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jag har uppdaterat den redan eftersom så många ville ha shorelines hoppas ni gillar den! Perfekt! Snyggt jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Ser bra ut, SER J*VLIGT BRA UT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Ser bra ut, SER J*VLIGT BRA UT! Håller med på pricken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det är ju helt underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 kul att det uppskattas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts