Hultenius Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 GTAsajten är inte gratis och jag måste få in pengar för att inte spräcka min egen ekonomi... Har någon nått bra tips? Jag har letat efter annonsörer men ingen betalar särkilt bra och de flesta accepterar bara engelska sidor... Jag fortsätter att leta men om ni har några tips så skriv ner dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 (redigerad) ehh... TradeDoubler kan väl va nåt? ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Registrera dig: Skriv bara din e-mail och tryck på logga in längst ner... Redigerad 18 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag har redan TradeDoubler och jag funderar på att använda det om jag inte hittar något bättre... Jag har även ansökt och kommit in i deras kampanj program men dom har inte hittat nån sponsor åt mig än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Hoppas det går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Så dum jag var då Jag visst inte att CDON fanns hos TradeDoubler! Jag kunde ha lagt upp en länk till dom och fått 5% av varje VC-köp! Om ni ska köpa soundtracket så vänta lite, jag ska bara få en bekräftan från CDON så ska ni få en länk av mig där ni kan köpa det och samtidigt hjälpa GTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 ok, det låter bra hultenius! isåfall kanske jag köper det. hade inte tänkt det annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Finns det inte några företag hos tradedoubler som betalar per unik besökare. Alltså, man behöver bara klicka på en länk till en sida så får man typ 50 öre!? I såna fall är det ju bara att lägga upp några sådana länkar på startsidan och skriva något i stil med: "Klicka på de här länkarna för att hjälpa GTAsajten, så att den kan utvecklas och förbli Sveriges bästa GTA sajt." Jag är säker på att de flesta här i forumet skulle klicka på de där länkarna en gång om dagen, jag skulle det iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 (redigerad) Kolla in Den här sidan och Den här....eller Här....kanske den här Redigerad 18 november, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Gta_fan1: Det skulle verkligen uppskattas! Blaque: Jag vill inte riskeras att bli utkastad från deras system men annars är det en god idé. Funnylin: Tackar ska kolla in dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts