corvette_man Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 hej! jag laddade ner en bil till vice city och gjorde exakt vad man skrev här i forumet hur man skulle instalera men ändå så pajade mitt vice city hur ska jag göra för att det inte ska paja nu när jag vill ladda ner till gta3? Snälla kan ingen hjälpa mig. ///Corvette_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Antingen så har du gjort fel, eller så har du kanske två .dff-filer av samma bil om du glömt ta bort en, eller så har du moddat sönder det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
corvette_man Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Hej tack för ditt svar. jag har GTA3 också på PC. hur backupar man filerna när jag ska instalera en bil där så att det ska funka sen. ///Corvette_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ctrl + C Ctrl + V ? det finns ju ingen knapp eller så som heter backup direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts