Koffein Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 HAHAHAHAHAHAHA "Based on a true story" Till skillnad från alla andra WW2-fps:er då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Nä men d verkar jävligt bra o verkligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_bro...arms_e3_2k4.wmv <---där har ni nog den bästa trailern i världshistorien. Känns som det är en trailer till en film och inte ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 HAHAHAHAHAHAHA "Based on a true story" Till skillnad från alla andra WW2-fps:er då eller? Men duktig kille du verkar vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Men duktig kille du verkar vara Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Spelade MP-demot. Det var inte roligt... Man kunde inte hoppa, därför! Fast nu kom jag på att det va Men of Valor jag spelade MP-demot till... Kommer ihåg en film jag såg, en genomgång, så gjorde datorn en jättedumsak, han ställde sig upp o gick baklänges o fram runt en mur när man stod o sköt på han. Intelligent... men han som prestenterade gick snabbt vidare. Finns det något demo kanske på g? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 HAHAHAHAHAHAHA "Based on a true story" Till skillnad från alla andra WW2-fps:er då eller? Tror det står så för att de använder riktiga namn från personer som var med i kriget och riktiga händelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Va? Jo, spelet till skillnad från andra WW2-spel är baserat på en riktig historia. Alla personer har funnits, och alla ställen såsom kyrkor, hus m.m finns/har funnits någon gång. Andra spel såsom CoD och MOHAA har endast tillverkats för nöjets skull. Alltså det är inte baserat på en sann historia utan dom har bara hittat på. Förstår du nu lilla vän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Fett häftigt, måste "skaffa" det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Följt detta spel länge, detta skall inhandlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 ska lätt köpa det.. det ser ut som att det kommer likna CoD hyffsat mkt. men alltså tror ni att man kan röra sig på större ytor än CoD? Sen skulle jag vilja spela som tysk också nån gång. synd att det aldrig kommer sånna spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 ska lätt köpa det.. det ser ut som att det kommer likna CoD hyffsat mkt. men alltså tror ni att man kan röra sig på större ytor än CoD? Sen skulle jag vilja spela som tysk också nån gång. synd att det aldrig kommer sånna spel. Hoppas hoppas inte det blir lika linjärt som CoD. Men det skulle jag nog inte tro. På superplay dvdn fick man ju se hur det var uppbyggt och så. Det verkade inte linjärt just som cod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 låter gött=) när kommer spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts