danil89 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Varför har forumet den jobbiga regeln att man måste vänta i 50 sek mellan varje post man postar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Det är en del av FDMFS: Fight De Maddafakkin Spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 vilket är väldigt jobbigt, kan man inte sätta en regel att man måste vänta 50 sek för att posta i samma tråd men inte i 2 olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 vilket är väldigt jobbigt, kan man inte sätta en regel att man måste vänta 50 sek för att posta i samma tråd men inte i 2 olika? Håller med på den punkten... Visst, vänta femtio sekunder är ett ganska litet problem, men ändå någonting man stör sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Håller med på den punkten... Visst, vänta femtio sekunder är ett ganska litet problem, men ändå någonting man stör sig på. Där har du en poäng faktiskt Vet dock ej om den inställning finns, som gör att man kan justera beroende på vilken tråd det är ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Tycker också att de är allmänt störande . De är väl okej om de är i samma tråd, men inte i 2 olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag stör mig skitmycket på det det. Död åt flood control! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Världen är inte perfekt Det här är något man får leva med. Kan tänka mig att tänja på gränsen något, men då handlar det bara om 5-10 sekunder... När GTAsajtens universalbot är klar kanske det går att halvera gränsen... men det är länge dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Haha, orkar ni inte vänta 50 sekunder mellan era poster? Undrar hur mycket ni tänker igenom dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Haha, orkar ni inte vänta 50 sekunder mellan era poster? Undrar hur mycket ni tänker igenom dom. Precis... öm det inte ens är nån väntan skulle nog en hel del spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 vilket är väldigt jobbigt, kan man inte sätta en regel att man måste vänta 50 sek för att posta i samma tråd men inte i 2 olika? Ja så kan man skapa 3400000 trådar om samma ämne istället!!! Och vadå att man inte tänker igenom posten när man får upp floodcontrol. jag tänker på vad jag vill få ut och så formar jag det medans jag skriver. Man borde i alla fall kunna påbörja posten inom 50 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ja så kan man skapa 3400000 trådar om samma ämne istället!!! Och vadå att man inte tänker igenom posten när man får upp floodcontrol. jag tänker på vad jag vill få ut och så formar jag det medans jag skriver. Man borde i alla fall kunna påbörja posten inom 50 sekunder. 1.ööh vilken mogen idiot skulle göra 34 000 00 topics? lät som en bra idé faktiskt, påbörja skrivandet men inte kunna posta den förrän 50 sek efter senaste... ganska bra lösning om det är möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag tycker att det är en bra regel och den behövs för att förhindra spam. Visst kan det vara irriterande ibland men det är ju faktiskt inte tänkt att man ska posta ett inlägg i minuten när man är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Haha, orkar ni inte vänta 50 sekunder mellan era poster? Undrar hur mycket ni tänker igenom dom. Det har ingenting med att tänka igenom. Om jag ska skriva i en tråd så klickar jag på add reply, sen skriver jag vad jag tycker och tänker igenom det under tiden...påstå inte att jag har oigenomtänkta inlägg hörru! Haha. Ord på Arvid, det är lite smått irriterande, men bra för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ja, man tänker ju inte ut det exaxta innehållet innan man trycker på add reply eller annan knapp. Det gör man efter hand när man skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Ja, man tänker ju inte ut det exaxta innehållet innan man trycker på add reply eller annan knapp. Det gör man efter hand när man skriver. Där ser du! Felstavning, tänkte du verkligen igenom det där? Nä, skämtar bara, ta det inte personligt. Redigerad 5 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag tycker att 50 sekunder är en bra tid, tycker man inte det så tyder det väl en hel del på att man vill spamma en massa och då tänker man inte igenom vad man skriver, vilket kan kännas oseriöst vilket inte är roligt att läsa Håll fast vid 50 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 kan vi inte sänka till 30 sec per post och 50 sec per topicstartande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) men griim! 20 sekunder mindre! spelar det nån roll?! nä det gör det ju inte ..helt onödigt.. tror det bara skulle bli väldigt mycket chat och ännu mer idiot posts helt utan väntningstid omformulerade lite utifall nån tog illa upp Redigerad 5 oktober, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts