danil89 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Hur öppnar man cds-filer och vad används den filtypen till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Hur öppnar man cds-filer och vad används den filtypen till? öööh säg var du hittade den så kanske jag kan hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Det är ett imageformat. Kan öppnas med exempelvis Alcohol 52% eller Alcohol 120%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Det är ett imageformat. Kan öppnas med exempelvis Alcohol 52% eller Alcohol 120%. Gratis sprit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Gratis sprit? Nej, ett program liknande deamons tools.(virtuell cd/dvd-rom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Filen är på en musikcd. Hela grejen är att jag vill ha några av låtarna på min MP3-spelare från skivan. Men jag kan inte. Cortez: Berätta mer om det där programmet. Redigerad 5 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Använd deamon tools att mounta filen. Sen kopierar du alla låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Använd deamon tools att mounta filen. Sen kopierar du alla låtar... Var finns det programmet? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Sök på downloads eller google eller deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Jag hittade det. Men jag fattar inte hu man gör. Det finns en ikon i högra hörnet längst ner, ska man höger klicka på den eller? Redigerad 6 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts