chiligr Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 ska köpa de imorrn ....ere kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Öh håller på och köper det nu har köpt en tredjedel ungefär. Verkar väldigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Fick en gratis demo på den för en vecka sen, men den funka inte.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Oja! Dawn of War är jäkligt skoj, speciellt på LAN... Ett riktigt bra LAN spel enligt mig, om man gillar den sortens spel förståss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 (redigerad) BRA, verkar som om ja inte blir missnöjd edit: de blev ja inte men de va possitivt överraskande....va inte som ja trodeee men ändåå Redigerad 9 oktober, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Nån som vet hur man får Chaos Lord att bli possesed av Bloodthirster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 har det, rätt grymt, även om jag inte är ett dugg intresserad aw Warhammer Grym grafik, fast man behöver att kraftfull dator för att det inte ska lagga, har en 3ghz HT med 512mb RAM, och det laggar lite då och då, även om jag kör på medelinställningar @ 1280x1024. Det häftigaste måste vara att soldater flyger om bomber faller i närheten av dem, itne som vanliga RTS spel där de bara faller ihop och dör när en atombomb slår ner 1meter ifrån dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 har det, rätt grymt, även om jag inte är ett dugg intresserad aw Warhammer Grym grafik, fast man behöver att kraftfull dator för att det inte ska lagga, har en 3ghz HT med 512mb RAM, och det laggar lite då och då, även om jag kör på medelinställningar @ 1280x1024. Det häftigaste måste vara att soldater flyger om bomber faller i närheten av dem, itne som vanliga RTS spel där de bara faller ihop och dör när en atombomb slår ner 1meter ifrån dem asså de coolaste e no alla valmöjligheter i trupperna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Det ser ut att vara ganska skoj enligt er. Hoppas jag får det när jag fyller år då Redigerad 14 oktober, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts