Simon_ume Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 HAha, jag hade tre stjärnor. Och körde in i en Pay ´n Spray, när jag kom ut stod de en tom polisbil, jag hoppade in och samtidigt hoppade en polis in på passagerarsidan. Så jag kör runt med en polis brevid mig, och jag har 2 stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Hehe, det är inte något nytt, har faktiskt hänt många...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 hehe mysko, har aldrig hört talas om något sådant förr faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 hehe mysko, har aldrig hört talas om något sådant förr faktiskt inte jag heller faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts