Pontus Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Tjabba! Jag har GTA VC på xbox och vill börja modda lite. Det första jag ville göra var att lägga in så bilen "Admiral" hade EN växel. Jag gick in i 'Handling.cfg' och ändrade det, sen ersatte jag den gamla filen med den moddade. Det verkar som att det inte funkar, eftersom den växlar som vanligt! Nån som vet hur jag ska göra så att spelet läser in den nya filen? EDIT: NU FUNKAR DET! Redigerad 5 oktober, 2004 av Pontus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 ggaaah man kan väll inte modda på tv-spel helle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 ggaaah man kan väll inte modda på tv-spel helle? Hmm, inte på samma sätt som i PC iallfall... men det ska nog gå på XBOX... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Det är klart att det går. Om man har spelet på Xbox-hårddisken. Har gjort det med Halo och Splinter Cell iallafall. Redigerad 4 oktober, 2004 av Pontus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ooo varje dag e något nytt. på tal om hårddisk: kan man koppla in hårdisk i ett PS2? fö det fins ju ett uttag till internetanslutning på baksidan o den e ju lika som den man kopplar in en hårddisk på en data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) ooo varje dag e något nytt. på tal om hårddisk: kan man koppla in hårdisk i ett PS2? fö det fins ju ett uttag till internetanslutning på baksidan o den e ju lika som den man kopplar in en hårddisk på en data Det finns något som heter "HDLOADER" till PS2 som gör det möjligt att spela spel direkt från en hårddisk. Du kan få information om det här: http://chipper.se/forum/viewtopic.php?t=711 Håll dig till ämnet, förresten! Redigerad 5 oktober, 2004 av Pontus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ooo varje dag e något nytt. på tal om hårddisk: kan man koppla in hårdisk i ett PS2? fö det fins ju ett uttag till internetanslutning på baksidan o den e ju lika som den man kopplar in en hårddisk på en data Det ska komma en hårddisk till PS2. Det är därför jag gillar konsoler. I framtiden kommer man kunna göra allt som på PC, fast utan STRUL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det ska komma en hårddisk till PS2. Det är därför jag gillar konsoler. I framtiden kommer man kunna göra allt som på PC, fast utan STRUL!!! Vadå framtiden? Jag använder mitt xbox för att surfa på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Inte för att jag vet någonting om det där men jag har också Gta vc på Xbox. Jag har aldrig klarat ut det och nu har jag klarat alla malibu och alla sunshine och alla Phill's uppdrag. men det har inte kommigt någe credits så jag har nog inte klarat ut det. Men jag har inte ett enda updrag kvar för till fället och jag vill veta när Hotring Racer banan öppnas! snälla kan någon svara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Inte för att jag vet någonting om det där men jag har också Gta vc på Xbox. Jag har aldrig klarat ut det och nu har jag klarat alla malibu och alla sunshine och alla Phill's uppdrag. men det har inte kommigt någe credits så jag har nog inte klarat ut det. Men jag har inte ett enda updrag kvar för till fället och jag vill veta när Hotring Racer banan öppnas! snälla kan någon svara ? Håll dig till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 "ARGH" det handlar juh om Gta vice City på Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Nej, det handlar om modding till gta vc till xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Vadå framtiden? Jag använder mitt xbox för att surfa på forumet. Finns skrivprogram, ritprogram, skrivare eller tangentbord till XB? Kan man göra tabeller, hemsidor eller flashspel på XB? Kan man redigera film eller musik på XB? Inte vad jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Finns skrivprogram, ritprogram, skrivare eller tangentbord till XB? Kan man göra tabeller, hemsidor eller flashspel på XB? Kan man redigera film eller musik på XB? Inte vad jag vet! Jo! bara att skaffa cromwell bioset och installera linux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Det går ju på PS2 också. Men onödigt om man ändå har en data LoLLLLLLLLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Det går ju på PS2 också. Men onödigt om man ändå har en data LoLLLLLLLLL kanske, men coolare att surfa från XboXen. ska nog pröva med en internetkabel att koppla imellan XboXen och compen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Finns skrivprogram, ritprogram, skrivare eller tangentbord till XB? Kan man göra tabeller, hemsidor eller flashspel på XB? Kan man redigera film eller musik på XB? Inte vad jag vet! Jo, om man har Linux på boxen som jag. Har tangentbord och optisk mus till min box. Redigerad 7 oktober, 2004 av Pontus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts