Siana Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Är det mågon som känner till några onternetcaféer i gbg? dessa kan jag: Favora internetcafé Game Net Gameonline AB IT-palatset Janemans IT-grottan Internetcafé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 nej jag kan inga onternet cafeer i göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vetufan, bor inte i GBG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag vet itne om det klassas som internet café men haha Xit Backstab det är väll mest CS och så där men man kan hänga på internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vad är vitsen med denna topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vad är vitsen med denna topic? Att han behöver hjälp med att kunna flera internetställen i Göteborg som jag nu ska svara på... Bara för att ni inte bor i Sveriges bästa stad... Hört om ett ställe som heter Excellence eller något sånt... sök på Gula Sidorna efter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 GBG är en bra stad, men inte bättre en Hallsberg. Ni har väl hört talas om Hallsberg? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vad är vitsen med denna topic? Som de flesta säkert nu känner till, så är jag med i graffiti i GP. Vi skall göra en undersökning, vi ska gå o testa olika internetcaféer o "recensera" dem, eller hur fan de stavas. Därför behöver vi få tag på så många som möjligt. Fighter-2004: Skoj. Jäääävligt roligt. ha. ha. ha. Du måste ha fruktansvärt torr humor. Jag blir törstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vad är graffitti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Som de flesta säkert nu känner till, så är jag med i graffiti i GP. Vi skall göra en undersökning, vi ska gå o testa olika internetcaféer o "recensera" dem, eller hur fan de stavas. Därför behöver vi få tag på så många som möjligt. Fighter-2004: Skoj. Jäääävligt roligt. ha. ha. ha. Du måste ha fruktansvärt torr humor. Jag blir törstig Tror han råka trycka på "o" istället för "i" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vad är graffitti? Det är en bilaga man får med i GP... >> Göteborgs-Posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Fånigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Tror han råka trycka på "o" istället för "i" öhm...ja eller hur... om du kollar så råkade visst jag också det. Vilket sammanträffande va??? Skribb: de e inte ett dugg fjantigt e d ingen som kan några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 öhm...ja eller hur... om du kollar så råkade visst jag också det. Vilket sammanträffande va??? Skribb: de e inte ett dugg fjantigt e d ingen som kan några Du kanske missade min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Du kanske missade min... Nepp men jag hittar den inte!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ungdoms delen i göteborgs tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Nepp men jag hittar den inte!!!!! Det ligger vid Järntorget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts