lulle Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Jag vet inte riktigt om det är mer än jag som har stört sig på att bilen inte stängs av i dom olika GTA spelen men det verkar som bilen stängs av på GTA SA För gå inn på den officiella hemsidan och tryck på Sanfierro kartan. Sedan på Downtown och sen tar ni pilen på det röda krysset i mitten till höger. Så ser ni den där Parking skylten och där finns ju en film med att CJ parkerar en bil. Kolla på den när han kommer inn i garaget och kör till vänster så ser ni dels en mötande bil och sen när han går ut ur bilen så stängs den av. För kolla på avgasröret så ser ni när han parkerat att det ryker sen när han går ut ur bilen så kommer det ingen mer rök och ljusen stängs också av. Det jag har kommit fram till är: Det är trafik i garagen. Bilen stängs av när man lämmnar den. Redigerad 4 oktober, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Lite Off- topic, men det jag stör mig på i dina inlägg är att du aldrig andvänder punkt, komma eller stora bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Lite Off- topic, men det jag stör mig på i dina inlägg är att du aldrig andvänder punkt, komma eller stora bokstäver. Jag fixa till det lite nu. För när jag gjorde det så gjorde jag det i 190 för jag hade bråttom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Då måste du alltså haft bråttom i varje f.d inlägg du skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Jag vet inte riktigt om det är mer än jag som har stört sig på att bilen inte stängs av i dom olika GTA spelen men det verkar som bilen stängs av på GTA SA För gå inn på den officiella hemsidan och tryck på Sanfierro kartan. Sedan på Downtown och sen tar ni pilen på det röda krysset i mitten till höger. Så ser ni den där Parking skylten och där finns ju en film med att CJ parkerar en bil. Kolla på den när han kommer inn i garaget och kör till vänster så ser ni dels en mötande bil och sen när han går ut ur bilen så stängs den av. För kolla på avgasröret så ser ni när han parkerat att det ryker sen när han går ut ur bilen så kommer det ingen mer rök och ljusen stängs också av. Det jag har kommit fram till är: Det är trafik i garagen. Bilen stängs av när man lämmnar den. Den stängs ju faktist av även när föraren går ut och lämnar över bilen till CJ... Men bra iakttagelse Redigerad 4 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 har inte tänkt på det! men det är bra att några tänker på det så att man får veta.hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag vet inte riktigt om det är mer än jag som har stört sig på att bilen inte stängs av i dom olika GTA spelen men det verkar som bilen stängs av på GTA SA För gå inn på den officiella hemsidan och tryck på Sanfierro kartan. Sedan på Downtown och sen tar ni pilen på det röda krysset i mitten till höger. Så ser ni den där Parking skylten och där finns ju en film med att CJ parkerar en bil. Kolla på den när han kommer inn i garaget och kör till vänster så ser ni dels en mötande bil och sen när han går ut ur bilen så stängs den av. För kolla på avgasröret så ser ni när han parkerat att det ryker sen när han går ut ur bilen så kommer det ingen mer rök och ljusen stängs också av. Det jag har kommit fram till är: Det är trafik i garagen. Bilen stängs av när man lämmnar den. Jo det har du rätt i. Men borde han inte stänga av bilen före han går ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jo det har du rätt i. Men borde han inte stänga av bilen före han går ut? han stänger nog av bilen men om man kan kasta sig ut ur bilen som i VC så om han stänger av bilen då, då är han duktig. hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) han stänger nog av bilen men om man kan kasta sig ut ur bilen som i VC så om han stänger av bilen då, då är han duktig. hehe! Han har väll en fjärrkontrol som han stänger av bilen med Redigerad 4 oktober, 2004 av United Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Han har väll en fjärrkontrol han stänger av bilen med den va bra! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Det jag har kommit fram till är: Det är trafik i garagen. Fel, den bilen man ser nere i garaget som kör är ju ingen "riktig" bil, det är ju en spegel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Bilarna stängs inte av när man lämnar dom! Kolla på Clukin Chicken t.ex så ser ni att bilen fortfarande är igång. Dom har ju gjort så att bilen stängs av när man parkerar bilar som jobb för att de skulle va så j*vla fult om bilen stog och puttrade! Så åter igen, bilarna stängs inte av! Okej?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det heter Cluckin' Bell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) vet inte om ni sagt de, eller om hultan skrivit om de, men den filmen handlar om ett sidouppdrag, att man kan parkera bilar åt folk. antar att de bara e i de uppdraget bilen stängs av när man parkerat den och gått ut ur den. [edit] såg just att simon_ume skrev typ samma sak Redigerad 5 oktober, 2004 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Bilarna stängs inte av när man lämnar dom! Kolla på Clukin Chicken t.ex så ser ni att bilen fortfarande är igång. Dom har ju gjort så att bilen stängs av när man parkerar bilar som jobb för att de skulle va så j*vla fult om bilen stog och puttrade! Så åter igen, bilarna stängs inte av! Okej?! MEN shit asså. Tror du dom gör det bara till detta småjobbet. Tor du Rockstar e så dumma att dom inte har kvar det då. Och den filmen du mena den kanske e äldre en denna och då hade dom inte fixat det. Och sen så det var någon som sa att det inte fanns non trafik i garagen fördet var en spegel man ser sin egen bil i. För det första e det inte ens samma färg och är inte säker på om det e samma bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ursäkta för dubbelpost men måste säga detta! Det var du Zyber som sa att det var en spegel som man såg men jag mena inte då när han precis kom in i garaget. Jag mena när han kör mot den där Marken eller vad det kallas så kommer det en blå bil mot en. Och om ni kollar riktigt noga i slutet så ser ni till och med att den blåa bilen parkerar typ til vänster bakom en och föraren går ut ur bilen. Så det verkar som pedsen parkerar sina bilar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Bilarna stängs inte av när man lämnar dom! Kolla på Clukin Chicken t.ex så ser ni att bilen fortfarande är igång. Dom har ju gjort så att bilen stängs av när man parkerar bilar som jobb för att de skulle va så j*vla fult om bilen stog och puttrade! Så åter igen, bilarna stängs inte av! Okej?! Simon Tjurpuppa är i farten igen. Och tror du verkligen att det som står i din signatur gäller här på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det är knappast en stor j*vla spegel i P-Huset , som om det vore normalt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Jag skriver nåt vettigt i stället! Jag TROR bara inte, men hoppas, att bilarna stängs av. De är ruskigt fult att när man ställer undan bilen så står lysena på och bilen lever om. Jag HOPPAS att dom har ändrat men TROR inte de HOPPAS iaf. Redigerad 5 oktober, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Här va de inte lite personangrepp!! Jacker, runkar du mycke? (Jack = runka på engelska) Ni får väl tro vad ni vill, vi får väl se när spelet kommer! Personangrepp? Nä nu tar du väll i litegrann... Att säga att det inte spelar roll om du är en "stor jävel som man inte ska bråka med" på en internetsida är väll inte personangrepp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts