Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Tänker inte klara 100% och sen fuska (orka! ). Bara alla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote:2 Orka spela med fusk () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote: 2. Kommer givetvis att klura ut spelet utan fusk först, sedan testa de olika fusken då de brukar vara ganska underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 vote:5 ja kommer fuska då och då..! olika grejer..! om man får lust att leka lite så kan man ju göra ett litet vapen fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 vote 1 fanns en tid i mitt liv då jag gillade att fuska i spel men som tur är är den tiden förbi man i princip sabbar spelet genom att fuska. ger ett exempel som jag tror en del kommer att göra sorgligtvis, wohooo jag varvade hela spelet utan att dö det var jättelätt bara att tryck r1 l2 r2 r2 l1 X triangel O fyrkant fyrkant X X O O vad jag vill ha sagt hur kul är det att klara nåt när man vet att man fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Vote 1. skulle aldrig fuska. man förstör spelet då. när jag har klarat uppdragen så kanske jag gör en till sparfil som jag fuskar på.. men ska nog satsa på så många % som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Vote 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag fuskar bara när jag spelar larvigt, typ när jag bara går runt och skjuter folk, då fuskar jag till mig vapen. då save-ar jag inte ens. Men fuskar aldrig till att klara uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts