Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote:5 jag ska ha 2 saves, en där jag fuskar mig igenom epslet, sen spelar jag om utan fusk för att få en riktig utmaning, men jag vill ju vara berädd på vad som kommer att hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 det är nog ganska smart har inte tänkt på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote 5: jag fuskar i en del spel, men ja tänker inte fuska i GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 okej, fortsätt rösta ni som inte har rösta och skriv gärna en rad också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceman Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote 3: jag tänker försöka klara så mycket som möljigt utan fusk, men sen är det förstås roligt att spela med fusk också, det är ju faktiskt en del av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote 3: jag tänker försöka klara så mycket som möljigt utan fusk, men sen är det förstås roligt att spela med fusk också, det är ju faktiskt en del av spelet. ja det är det ju men jag ska klara ut det än gång utan och en fång med fuska!hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Tog alternativ 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Tog alternativ 2. bra jacker att du tar 2:an hehe samma som mig!haha Kom igen fortsätt rösta och skriva självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 skulle det inte vara så att om man gör uppdraget o inte klarar det så ska det väl bli enklare om man försöker igen? om de är så, så är det väl Ingen ide att använda fusk på uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote:2 Ska spela hela spelet, inklusive "R3" uppdragen Sen blir det la till å hitta andra sätt att förgylla dagen med hjälp av Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 vote:2 kommer leka när jag klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Fuskar aldrig, möjligtvis EFTER jag klarat spelet 2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 vote: 5 förstod inte exakt vad du menade med det femte alternativet, men tog den eftersom det inte är säkert att jag kommer fuska, men om jag mot förmodan skulle göra det så skulle det vara efter att jag klarat spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote:5 jag ska ha 2 saves, en där jag fuskar mig igenom epslet, sen spelar jag om utan fusk för att få en riktig utmaning, men jag vill ju vara berädd på vad som kommer att hända nej, nej, nej, man vill INTE va berädd på vad som kommer hända. annars var det smart med två olika filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 ska inte fuska o kommer aldrig att göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 ja, många olika svar men inte tillräkligt många fortsätt rösta och fortsätt skriv! Vikla fusk tror ni kommer att finnas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 fuskar ibland när jag kör oseriöst men aldrig på uppdrag och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 så gjorde jag i GTA: III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Hoppas att det kommer nån spärr, som den i VC. Att man inte kan få 100% om man sparar med fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts